۴۹۹۶۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: شاید مقابل میدلزبورو شکست بخوریم

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است تیمش در نیمه دوم بازی با روستوف به لحاظ فیزیکی تحلیل رفته و همین خستگی بازیکنانش ممکن است به قیمت شکست آنها در بازی روز یکشنبه تمام شود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است تیمش در نیمه دوم بازی با روستوف به لحاظ فیزیکی تحلیل رفته و همین خستگی بازیکنانش ممکن است به قیمت شکست آنها در بازی روز یکشنبه تمام شود.

ژوزه مورینیو در پی پیروزی یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش برابر روستوف روسیه در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا و صعود آنها به دور بعد رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت گفت: نیمه اول شاداب‌تر بودیم و واقعاً بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه روستوف خلق کردیم. همچنین به آنها اجازه ندادیم که وارد نیمه زمین ما شوند و شرایط طوری بود که همه با خود می‌گفتند که ما گل‌های زیادی به روستوف خواهیم زد و کار را تمام خواهیم کرد.

وی افزود: بازی تا زمانی برای ما به خوبی پیش رفت که به لحاظ فیزیکی تحلیل نرفته بودیم. در ادامه هم ما و هم روستوف طوری بازی کردیم که بازی باز شد. ما با مصدومیت‌هایی که داشتیم به مشکلاتی خوردیم و مجبور به ایجاد تغییراتی شدیم.

آقای خاص در توضیح اینکه چرا در جریان بازی و در نیمه دوم به مارکوس روخو، مدافع تیمش موز داد، اظهار داشت: نمی‌دانم که شما در طول زندگی‌تان خسته شده‌اید یا خیر! من که خیلی برایم پیش آمده که خسته شوم و می‌دانم که در چنین مواردی بدن به چه چیزی نیاز دارد. بدن در چنین شرایطی به همه چیز نیاز دارد. روخو خودش درخواست موز کرد و این اصلاً جای خنده ندارد. باید به بازیکنان و محدودیت‌های آنها احترام گذاشت. آنها در زمین از جان و دل مایه می‌گذارند.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که شاگردانش یکشنبه در لیگ برتر باید به مصاف میدلزبورو بروند، تأکید کرد: دوشنبه شب با ۱۰ بازیکن مقابل چلسی بازی کردیم که اصلاً کار ساده‌ای نبود و سه روز پس از آن بازی هم با روستوف تقابل کردیم که بازی دشواری بود. حالا ساعت ۱۲ ظهر (به وقت محلی) یکشنبه باید به مصاف میدلزبورو برویم که بازی در چنین زمانی دشوار است. بازیکنان من فوق‌العاده هستند، اما ممکن است در بازی یکشنبه خود شکست بخوریم. به هر حال خستگی هم تاوانی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج