۴۹۹۸۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش کنایه آمیز مورینیو به اخراج کارانکا!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریوناتد در مصاحبه ای کنایه آمیز در مورد اخراج آیتور کارانکا از میدلزبورو صحبت کرد.​​​​​​​

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریوناتد در مصاحبه ای کنایه آمیز در مورد اخراج آیتور کارانکا از میدلزبورو صحبت کرد.​​​​​​​
در دوران هدایت رئال مادرید توسط مورینیو، کارنکا دستیار او بود و آنها همیشه رابطه بسیار خوبی داشته اند بطوریکه کارانکا بارها آقای خاص را بهترین سرمربی جهان خوانده است. حالا و در آستانه دیدار یونایتد برابر میدلزبورو، مورینیو در رابطه با اخراج کارانکا صحبت کرده است.
اخراج کارانکا: "او لایق اخراج شدن بود. زیرا در سال اول، میدلزبورو در حال سقوط به دسته اول بود و کارانکا آنها را نجات داد.
در فصل دوم، کارانکا موفق شد میدلزبوو را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ویمبلی برساند و در سال سوم نیز شاهد پیشرفت بزرگی در میدلزبورو بودیم پس در سال چهارم، او دیگر باید اخراج شود!"
واکنش کنایه آمیز مورینیو به اخراج کارانکا!

مصدومان یونایتد: "من نه تنها قربانی دیدار برابر چلسی، بلکه قربانی هیچ چیز نیستم. من نیز می توانستم مانند کاری که منچسترسیتی سال گذشته کرد، با تیم نیکی بات (تیم جوانان) به مصاف چلسی بروم. اگر این کار را می کردم امروز بازیکنانی مثل روخو، پوگبا و والنسیا را در اختیار داشتم.
ما سعی می کنیم در همه بازی ها با نهایت پتانسیل خود به میدان برویم و اگر قرار باشد من با ۱۰ بازیکن تیمم را به میدان بفرستم، ترجیح می دهم جوانان نیکی بات در آن بازی حاضر شوند.
آیا شما انتظار دارید من در دیدار برابر میدلزوبورو تیم جوانان را به میدان بفرستم؟ آن موقع تکلیف تیم هایی مثل هال سیتی، ساندرلند و دیگر تیم ها که برای سقوط با میدلزبورو می جنگند چیست؟ ما نمی توانیم این تصمیم را بگیریم پس با تمام قوا به مصاف آنها خواهیم رفت."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج