جاباما
۴۹۹۸۵۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تمهیدات نیروی انتظامی برای کاروان های راهیان نور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته، نیروی انتظامی امنیت کاملی برای کاروانهای راهیان نور تامین کرده است.

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری عصر امروز با حضور در یادمان شهدای هویزه و زیارت قبور شهدای این یادمان اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد که ارادت خود را نسبت به شهدا ابراز کنیم و همچنین خدمت خانواده معزز آنها عرض ادب داشته و از محفل و برکت حضور شهدا بهره ببریم.

وی افزود: مزار شهدای هویزه جایی است که در آن دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف در اوج فداکاری به خاک و خون غلطیدند. آنها در بهترین زمان عمر خود که دوره جوانی و نوجوانی است برای پاسداری از آرمان‌ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نیز دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، تا پای جان در مسیر شهادت گام برداشتند.

سردار اشتری با اشاره به سفر کاروان های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس، گفت: سفر کاروان های راهیان نور به این مناطق حرکتی است که از سال های گذشته آغاز و خوشبختانه طی سالهای اخیر مردم و خصوصاً جوانان از آن استقبال بیشتری کردند.

وی درباره تمهیدات نیروی انتظامی برای امنیت کاروان های راهیان نور تصریح کرد: زائران زیادی از نقاط مختلف کشور به مناطق هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور سفر می کنند به همین دلیل نیروی انتظامی، تمهیدات ترافیکی را در سطح جاده های منتهی به این مناطق اتخاذ کرده تا این افراد با امنیت کامل به زیارت یادمان های شهدا بروند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی از مبداء تا مقصد همراه با کاروان های راهیان نور است تا این زائران سفر خوب و ایمنی به این مکان ها و مناطق مقدس داشته باشند.

سردار اشتری بیان کرد: با پشتیبانی دعاهای خیر شهدا و همکاری خوبی که بین نیروی انتظامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و نیز کاروان های راهیان نور وجود دارد، خوشبختانه مشکلی تا کنون رخ نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر خانواده شهدا جانبازان فرزندان و همسران مادران و خواهران و برادران شهدا درود بر شرفشان که صادقترین افراد ایران بودند و هستند،،،، همسران شهدا و جانبازان که با ماهی یک میلیون تومان بی ادعا و خواسته زندگی میکنند روحشان شاد با سیدالشهدا ابا عبدالله الحسين مشهورترین و همسفره باشند.. ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج