۴۹۹۹
۲ نظر
۵۳۶۶
۲ نظر
۵۳۶۶
پ

۱۰ مکان عالی برای کتاب خواندن

در زیر به برخی از بهترین مکان ‌ها برای کتاب خواندن اشاره می‌کنیم:

10 مکان عالی برای کتاب خواندن

۱- در تختخواب. صبح و شب، یکی از بهترین مکان ‌ها برای خواندن کتاب تخت خوابتان است! در تختخواب از همه جا آرامش و راحتی بیشتری دارید.

2- در پارک. یک برنامه پیک‌ نیک ترتیب دهید و یک پتوی بزرگ با خودتان بیاورید، یک جای خوب و سرسبز پیدا کنید و همان جا بساط کنید. یک روز آرام و بی‌دغدغه. کتاب خواندن در اینجا حالا حالاها خسته ‌تان نمی‌کند.

۳- در کتابخانه. کتابخانه محلی کاملاً آرام و مخصوص کتاب ‌خواندن است. یک گوشه برای خودتان جایی پیدا کنید و مشغول شوید.

4- روی کاناپه. کاناپه هم مثل تختخوابتان یک جای خوب و راحت برای نشستن و کتاب خواندن است. از دسته کاناپه هم می‌توانید به جای بالش استفاده کنید.

۵- در چادر. این چادر چه در اتاقتان باشد چه در فضای آزاد وقتی برای اردو رفته‌ اید، محلی عالی برای کتاب خواندن است. زیر چادر که محیطی بسته است از دید چشم‌های کنجکاو دور هستید. چادر محلی بسیار امن و دنج است. از دنیای واقعی دور شده‌اید و محل امن و راحتی برای وارد شدن به دنیای کتاب فراهم کرده‌اید.

6- در خانه درختی. این مورد هم مثل چادر یک محل فوق‌العاده است. کی از خانه درختی بدش می‌آید؟ اینجا یک محل مرموز مخصوص خودتان است.

۷- در وان حمام. می‌توانید هم تمیز شوید و هم کتاب بخوانید. کمی نمک حمام به آب درون وان اضافه کنید و ببینید که چقدر خوش می‌گذرد.

8- در خانه دوست. کتاب خواندن در خانه دوست خیلی عالی است چون سکوت را در کنار یک همراه تجربه می‌کنید. این یک راه خوب برای وقت گذراندن با هم بدون اینکه خیلی درگیر همدیگر شوید است.

۹- در وسیله ‌نقلیه. شما وقت زیادی را در ماشین به سر می‌برید. وقتی سوار تاکسی یا اتوبوس یا مترو هستید کتابتان را باز کنید و آن زمان‌های پوچ را به زمانی مفید تبدیل کنید.

کنار استخر. پاهایتان را بیندازید توی آب و روی حوله‌ تان دراز بکشید. هر دوی این کارها برای کتاب خواندن عالی هستند. یک نوشیدنی خنک و خوشمزه هم برای رفع تشنگی با خود بیاورید.

منبع : mardoman.net
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      عالی بود
      من از خوندن اینجور مطالب واقعا لذت میبرم

    • من

      خیلی ممنون ولی من دنبال این بودم که یه جا مثل مثلا کتابخانه یا کافی شاپ رو در تهران معرفی کنین که عمومی باشه و آدم بتونه اونجا ساعتها باشه. یه ذره تیتر دقیق نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج