جاباما
۵۰۰۰۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستگیری ۲ عضو هیئت مدیره پردیسبان در تهران

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تاکنون پنج نفر در ارتباط با پرونده شرکت پردیسبان بازداشت شده اند.

خبرگزاری ایرنا: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تاکنون پنج نفر در ارتباط با پرونده شرکت پردیسبان بازداشت شده اند.
حسن حیدری افزود: اخیرا ۲ نفر از عوامل اصلی مرتبط با پرونده پردیسبان در تهران شناسایی و دستگیر شدند که به مشهد منتقل می شوند و بلافاصله بازجویی آنها آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی از مدیران و عوامل مرتبط با پرونده پردیسبان به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام تحت تعقیب قرار داشتند که تاکنون پنج نفر آنها دستگیر شده اند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در ادامه از صدور کیفرخواست 'محارب' برای دزدان مسلح طلافروشی خبر داد و گفت: حفظ امنیت و آرامش در جامعه از اولویتهای دادسرای و دستگاه قضایی است.
هفدهم اسفند جاری ۲ سارق مسلح در مشهد با تهدید طلافروش پس از سرقت ۱۰۰ گرم طلا از محل متواری شدند اما با تلاش پلیس بیستم همین ماه یکی از سارقان در مشهد و دیگری در تهران دستگیر شدند.
شرکت پردیسبان که یک شرکت گردشگری و سرمایه گذاری است، در سالهای اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد که با استقبال مردم مواجه شد.
ارزش هر سهام این شرکت تا ۱۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. اما از حدود ۲ سال پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد دفاتر فروش غیرقانونی این شرکت را پلمب کرد. این شرکت با چالشهای مختلفی روبرو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج