۵۰۰۱۳۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

توقیف خودروهای رانندگان پر خطر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافيک پلیس راهور گفت: توجه نکردن به جلو، سبقت و سرعت غیر مجاز عاملی اصلی تصادفات رانندگی طی روزهای اخیر بوده و پلیس در این رابطه به شهروندان هشدار می دهد.

خبرگزاری میزان: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافيک پلیس راهور گفت: توجه نکردن به جلو، سبقت و سرعت غیر مجاز عاملی اصلی تصادفات رانندگی طی روزهای اخیر بوده و پلیس در این رابطه به شهروندان هشدار می دهد.

سرهنگ عين اله جهانی در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: شهروندان از روز ۲۵ اسفند ماه سفرهای نوروزی خود را آغاز کرده اند و به این خاطر اکنون در جاده ها شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

وی افزود: بدون شک با توجه به اینکه امروز شنبه ۲۸ اسفندماه، روز کاری محسوب می شود، از بعد از ظهر و با تعطیل شدن ادارات به تعداد سفرها افزوده خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافيک پلیس راهور با اشاره به بررسی های صورت گرفته در رابطه با علت تصادفات طی ۲ روز گذشته اظهارکرد: پس از بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که ۳۴ درصد علت تصادفات رانندگی در ۲ روز گذشته مرتبط با توجه نکردن رانندگان خودروها به جلو در حین رانندگی بوده است.

جهانی ادامه داد: مواردی از جمله خوردن، آشامیدن، صحبت با سرنشینان خودرو و یا تلفن همراه سبب عدم توجه کافی رانندگان خودروها به مسیر خود شده و همین موضوع حوادثی را در پی داشته است.

وی با تاکید بر ۳ عامل تاثیر گذار در تصادفات رانندگی تصریح کرد: علاوه بر توجه نکردن به مسیر جلو که عامل ۳۴ درصد حوادث بوده است، علت ۲۰ درصد تصادفات سرعت غیر مجاز رانندگان و عامل ۲۰ درصد دیگر نیز سبقت غیر مجاز بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافيک پلیس راهور با ارائه توصیه ای به شهروندان خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که افراد علاوه بر مدیریت سفر خود، پس از هر ۲ ساعت رانندگی، استراحت کوتاه مدتی داشته و پس از آن به سفر خود ادامه دهند.

جهانی از برخورد شدید پلیس راهور با رانندگان پر خطر خبرداد و اذعان کرد: پلیس با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت و بدون شک خودرو رانندگان پر خطر توقیف خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودرهای پرخطرو هم پلاک نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج