۵۰۰۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نصیرشلال: با مربی غیر از باقری کار می‌کنیم

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری المپیک لندن با گلایه از این‌که تاکنون هدیه المپیک خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان دریافت نکرده‌ام، گفت: ۸، ۹ ماه از این موضوع می‌گذرد اما هنوز پاداشم را دریافت نکرده‌ام.

ایسنا: دارنده مدال نقره وزنه‌برداری المپیک لندن با گلایه از این‌که تاکنون هدیه المپیک خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان دریافت نکرده‌ام، گفت: ۸، ۹ ماه از این موضوع می‌گذرد اما هنوز پاداشم را دریافت نکرده‌ام.

نواب نصیرشلال اظهارکرد: قرار بود از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به عنوان هدیه دریافت کنم که تاکنون این مبلغ را دریافت نکرده‌ام و فقط قول آن را به من دادند.

وی بیان‌کرد: هم‌چنین قرار بود یک خانه وزنه‌برداری به نام من در اهواز احداث شود که به این صورت نشد و به نظرم رسیدگی به این مورد، فراموش شده است. البته یک زمین از طرف استاندار و یک خودرو از طرف شهردار دریافت کردم ولی درکل انتظار داشتم که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قولش را عملی کند.

این ملی‌پوش خوزستانی در ادامه درباره وضعیت حضورش در تیم‌ملی عنوان‌کرد: اکنون باتوجه به شرایط تیم‌ملی، تصمیم تمام وزنه‌برداران این است که نمی‌توان با این وضعیت کار کرد و باید دید در ادامه چه می‌شود. به هر حال امیدوارم شرایط مهیا شود و بتوانیم برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

وی هم‌چنین درباره درخواست پنج وزنه‌بردار المپیکی مبنی بر این‌که برای ادامه کار می‌خواهند با مربی‌ای غیر از کوروش‌ باقری کار کنند، به ایسنا گفت: خودم، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، سعید محمدپور و کیانوش رستمی در جلسه‌ای که چند روز پیش با حسین رضازاده داشتیم، بیان کردیم که دیگر باقری مربی‌مان نباشد و شرایطی فراهم شود که بتوانیم تمرین و فعالیت‌مان را بدون حاشیه، دغدغه و مشکلات فکری ادامه دهیم که متاسفانه از این جلسه‌ نتیجه‌ای حاصل نشد. البته در این جلسه رضازاده گفت اگر می‌خواهید از همین امروز می‌توانید در اردو شرکت کنید که قبول نکردیم.

نصیرشلال بیان‌کرد: مهرماه مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم که فرصت زیادی تا آغاز این پیکارها نداریم ولی متاسفانه اکنون شرایط‌مان برای حضور در اردوهای تیم‌ملی فراهم نیست. البته خودم در اهواز تمریناتم را برای این‌که عقب نمانم، انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان دور بودن از اردوهای تیم‌ملی از نظر عملکردی به شما آسیبی وارد نمی‌کند؟ اظهارکرد: این موضوع درست است ولی به هر حال برای تمرین یک ورزشکار و رسیدن آن به یک هدف، باید شرایط مهیا باشد ولی هنگامی که شرایط ما مهیا نیست، نمی‌توانیم این وضعیت را تحمل کنیم. امیدوارم هر چه زودتر با یک مربی‌ای به غیر از باقری‌ کار کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج