۵۰۰۴۰۶
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

علم الهدی: مجتمع های تفریحی آبی هویت مشهد را زیر سؤال می برد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توسعه و گسترش مجتمع‌های تفریحی هویت شهر امام رضا (ع) را زیر سؤال برده و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیداحمد علم الهدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: در زمینه شورای فرهنگ عمومی نیاز به فعالیت کارگروه‌های مختلف دیده می‌شود و باید در نظر داشت که برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در این زمینه به تنهایی کافی نیست.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید خود را به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی ملزم بدانند، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید در مورد اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان اغماض شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روی زمین ماندن حرف ولی امر مسلمین را بزرگ‌ترین بلای خانمانسوز و بدترین جنایت مسئولان دانست و تأکید کرد: حاکمیت حجت امام زمان (عج) نقطه عطف نظام اسلامی است به عبارت دیگر انتخاب شدن رئیس جمهوری و یا نماینده مجلس در انتخابات به تنهایی به نظام مشروعیت نمی‌بخشد بلکه وجود حجت امام زمان (عج) است که سبب به وجود آمدن این مشروعیت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تصریح اینکه وقتی مسئولیتی به فردی سپرده می‌شود به معنی اداره امور به نحو دلخواه او نیست، خاطرنشان کرد: در کشور تنها باید منویات مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به فعالیت‌های جریان رصد بیان کرد: میزان اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته شده و مسائل فرهنگی در شهر امام رضا (ع) زیر ذره‌بین بروند.

وی با بیان اینکه جنبه ایجابی حریم حرم مطهر رضوی به این معنی است که نباید وضعیت به‌گونه‌ای باشد که در داخل حریم اتفاقی نیفتد اما بیرون آن هر اتفاقی رخ دهد، تصریح کرد: هویت شهر امام رضا (ع) نباید مقارن با تفریح و تجارت شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه گسترش مجتمع‌های تفریحی آبی سبب زیر سؤال رفتن هویت امام رضا (ع) در شهر مشهد می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین ساخت و سازهای گسترده‌ای که هم‌اکنون در شهر مشهد مقدس وجود دارد روی هویت شهر امام رضا (ع) تأثیر گذارده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با تصریح اینکه از بین نبردن هویت امام رضا (ع) در شهر مشهد به معنای مخالفت با توسعه مراکز فرهنگی و آرامشی نیست، اظهار داشت: اما توسعه مراکز تفریحی با توجه به از بین بردن هویت اصیل شهر مشهد به هیچ عنوان مناسب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این بشر اصلا میگه.تو مشهد نه بخورین نه بگردین فقط .............

    • علی

      باشه قبول پارک آبی هم تو مشهد نباشه . اما پس دیگه طی ماه های گذشته دیگه هیچ تفریحی شهروندان مشهدی ندارن!!!!

    • بدون نام

      جالبه که فقر با هویت مردم کاملا سنخیت داره ...!

    • بدون نام

      ای بابا چرا اقای علم الهدی باهمه چیزتواین مملکت مخالفه مگه ما همه چیزمون اسلامی نیست و زیر نظر وتحت امرولایت فقیه اداره میشه پس این همه انتقاد ازجانب ایشان به چه دلیله

    • بدون نام

      چرا از دید ایشون اسلام یعنی غم و غصه ؟
      مردم یه مقدار خوشحال باشند مگر چه ایرادی داره؟

    • بدون نام

      ایشون میخوان مشهد رو 3000 سال عقب ببرن

    • بدون نام

      خوانندگی ممنوع کنسرت ممنوع تفریحات آبی ممنوع نقاشی رو دیوار ممنوع نفس کشیدن ممنوع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج