۵۰۰۴۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اجرای تئاتر خیابانی در مشهد در ایام نوروز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت در بخش سینما در نوروز با استقبال خوبی روبرو هستیم و اگر این اتفاق در حوزه تئاتر نیز بیفتد خوب است.

هنرآنلاین: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت در بخش سینما در نوروز با استقبال خوبی روبرو هستیم و اگر این اتفاق در حوزه تئاتر نیز بیفتد خوب است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: : ٨ میلیون نفر زائر و مسافر در ایام نوروز داریم و نزدیک ١٠ درصد جمعیت کشور به مشهد می‌آیند و باید از فرصت نوروز استفاده کنیم و آثار فرهنگی و هنری خودمان را برای استفاده فراهم کنیم.

افشین تحفه گر بیان کرد: برای تئاتر خیابانی نیز برنامه ریزی کرده‌ایم و در ایام نوروز با شهرداری نیز در این حوزه هماهنگ هستیم، در بخش هنر و تولیدات هنری نیز مباحثی داریم و امیدواریم بتوانیم در سال آینده شورای هماهنگی فعالیت‌های هنری را تشکیل دهیم و این نیازمند مساعدت استاندار است.

تحفه‌گر با اشاره به اینکه فعالیت‌های هنری در ارگان‌ها فاقد ساماندهی است، تصریح کرد: علاقه مند هستیم از مزایای تشکیل این شورا استفاده کنیم زیرا در حوزه سیاستگذاری برای وحدت رویه بهتر می‌توانیم عمل کنیم و از سوی دیگر در هدایت منابع مالی و سرمایه انسانی نیز بهتر می‌توانیم عمل کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: در بخش سینما در نوروز با استقبال خوبی روبرو هستیم و اگر این اتفاق در حوزه تئاتر نیز بیفتد خوب است.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری تئاتر استان نیز به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند و بخشی از خلاءهای این حوزه را برطرف می‌کند، نزدیک به ٤٠ سالن اجرا در مشهد داریم و این ٤٠ سالن می‌تواند پویا و فعال باشد.

افشین تحفه گر گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در مشهد استفاده کنیم، کانون تعزیه نیز تشکیل شده است تا از این ظرفیت نیز بتوانیم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ٥ مجتمع تجاری و برج تجاری مشهد با ما در تعامل هستند تا سالن سینمایی داشته باشند و از برخی از اینها خواسته‌ایم سالنی را نیز برای تئاتر اختصاص دهند و تقاضا داریم سرمایه گذارانی نیز برای حوزه سالن تئاتر و ساخت آنها ورود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      عین کنسرت ها عمرا بزارن اجرا بشه. حالا ببینید.

    • بدون نام

      امیدوارم در اعتلای فرهنگ مردم موثر باشد خیلی کار قشنگ و پسندیده ای است ممنون از مسولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج