۵۰۰۴۵۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

احضار انتشاردهندگان کلیپ موهن به جامعه پزشکی

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپی علیه جامعه پزشکی، به دادسرا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از احضار تهیه کنندگان و انتشاردهندگان کلیپی علیه جامعه پزشکی، به دادسرا خبر داد.

مهندس طاهر موهبتی گفت: در پی اقدام ضد اخلاقی و خلاف قانون موسسه غیرمجاز آرمان مدیا در تهیه و پخش کلیپی موهن و جهت‌دار علیه جامعه پزشکی که یکی از دلسوزترین و زحمت کش‌ترین اقشار جامعه که پرچم‌دار نظام سلامت در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی هستند، وزارت بهداشت اقدام به طرح شکایت علیه تهیه کنندگان این کلیپ کرد که با دستور قاطع مقام محترم قضایی در دادسرای رسانه، موضوع به منظور شناسایی عاملین و منتشرکنندگان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتای تهران بزرگ) ارجاع شد.

وی افزود: بر این اساس با دستور قاطع رییس پلیس فتا اقدامات گسترده و دامنه‌داری برای شناسایی عوامل موثر در وقوع این بزه معمول گردید که در نتیجه تهیه کنندگان کلیپ مزبور شناسایی و معرفی شده و ادوات به کار گرفته شده برای تهیه ی این کلیپ نیز در محل موسسه ضبط گردیده است.

موهبتی از احضار عوامل ساخت این کلیپ برای بازجویی در دادسرا خبر داد و گفت: با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده بدین منظور، اقدامات لازم در این جهت صورت خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ضمن قدردانی از ریاست و عوامل فنی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد، دستگاه قضایی همانگونه که در پیگیری‌های اولیه به صورت قاطع و سریع در این جهت اقدام نمود در مراحل رسیدگی نیز موضوع را با قاطعیت پیگیری نماید تا ضمن ایجاد محیطی امن و سالم در شبکه‌های مجازی، زمینه‌های لازم نیز برای رشد و گسترش تبادل اطلاعات به همراه حفظ حقوق شهروندی فراهم گردیده و امنیت روانی در این محیط برقرار گردد.

مهندس موهبتی گفت: انتظار می‌رود با برخورد قاطع و پر صلابت قوه محترم قضاییه با مرتکبین این بزه و نیز پرونده‌های مشابه، زمینه‌های کاهش جرائم علیه حقوق شهروندی در فضای مجازی فراهم آید.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت تاکید کرد: این وزارتخانه به رغم تلاش‌های برخی از افراد و گروه‌های مغرض و هدف‌دار در ایجاد تنش‌های رسانه‌ای، اعتقادی به دامن زدن به این جو ناخواسته نداشته و همواره تلاش خود را بر خویشتن‌داری و برخورد مسالمت‌آمیز با این پدیده معطوف داشته و در اکثریت موارد راه سکوت را در پیش گرفته است.

موهبتی در عین حال گفت: لیکن از آنجا که ادبیات هتاکانه مورد استفاده در کلیپ مورد نظر تمامیت نظام سلامت را هدف قرار داده و افکار عمومی را به ناحق و خلاف واقع منحرف کرده، وزارت بهداشت ناگزیر از طرح شکایت به منظور جلوگیری از ادامه این روند ناصواب و نیز تنویر افکار عمومی شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با قاطعیت مسوولین محترم در نظام قضایی شاهد کاهش اقدامات مشابه و در نتیجه ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان کسی که کلیپ رو ندیده نمیدونه قضیه چیه. شما هم شدید مثل صدا و سیما

    • هوشنگ

      اینهمه دفاع چشم بسته از جامعه پزشکان برای چیست؟آیا گذرتان به مطب به اصطلاح متخصصان بیماریهای مختلف بخصوص جراحان نیفتاده یا خودتان را به آن راه زده اید؟برخلاف نظر مدافعین این صنف اکثریت قاطعی از پزشکان متخصص نسبتا جوان که طی 20 سال اخیر از دانشگاههای داخل کشور فارغ التحصیل شده اند،علاوه بر کم سوادی،فاقد اخلاق پزشکی بوده واساسا برای جان بیمارانشان ارزشی قائل نیستند.بیماران را به صورت کالایی برای درآمدزائی هرچه بیشتر خودشان نگاه میکنند ودر این راستا با هم رقابت ومسابقه هم دارند.درآمد های ماهیانه میلیاردتومانی شان را ببینید وبعد نظر بدهید ودفاع کنید.رفتار متکبرانه شان با بیماران که دیگر در مقایسه با دیگر معایبشان اصلا جای مطرح کردن ندارد.البته در این میان شاید یک درصدشان هنوز پایبند به اخلاق ووجدان باشند که معمولا با سوادترین وحاذق ترینشان هم هستند.خدا پدرتان را بیامرزد کمی با مردم رو راستتر باشیدوخودتان را به خواب نزنید.

    • بدون نام

      من اون کلیپ رو دیدم.نظرات مردم رو منعکس کرده.بسیار هم کار درستی کرده.از آرمان مدیا دفاع میکنم.لطفا سانسور نکنید

    • بدون نام

      این یک واقعیته ۹۵درصد دکترا فقط دنبال پولن وبه هر بهانه ای مردمو مثل زورگیرا لخت میکنند انشااله توهمین دنیا صابون همکراشون به تنشون بخوره ودرد بی درمون بگیرن

    • محمدرضا بختیار

      خیلی جالبه توجه کردید که مجلس خانه وکلای کیست؟این روزها که قوه مقننه حاشیه سازترین بخش حکومتی کشور ما بوده آقایان وکلای ملت در هیچ زمینه ای زمینه را برای آسایش مردم به کار نگرفتید و بر عکس تا جایی که می نوانستید به نفع دولت و به ضرر ملت بوده اید آقایان شما را به مقدسات قسم میدهم در لباس مبدل در یک روز معین و بصورت ناشناس به مراکز بهداشتی ما سرک بکشید خواهید دید که کلیپ تازه همه حقایق فضای پزشکی ما نیست بلکه درصدد کوچکی از واقعیات هست چرا در ایران هر کس حقیقت را به قلم یا تصویر بکشد به جای حمایت توبیخ و محکوم می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج