۵۰۰۵۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها در ۱۵۰ شهر

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۵۰ شهر کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۵۰ شهر کشور خبر داد.

وی افزود: شهرهایی که دارای اعضای شورای شهر ۷ تا ۹ نفره هستند شامل اجرای این طرح خواهند بود که در این رابطه اکثر این شهرها به جز چند شهر به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم انتخابات‌شان تماماً الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: بر این اساس در پنجمین دوره انتخابات شوراها در ۱۰ هزار شعبه، اخذ رای و شمارش آراء به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

شجاعان درباره فرایند آموزش مردم و دست‌اندرکاران برای به کارگیری این دستگاه‌ها گفت:‌ در ایام باقیمانده تا انتخابات تیزرهای تبلیغاتی از سوی صدا و سیمای استان‌ها به منظور آموزش مردم پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌همچنین نصب بنر حاوی آموزش استفاده از این دستگاه‌ها محل اخذ رای و برگزاری مانورها برای دست‌اندرکاران و غیره برای آموزش استفاده از این دستگاه‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: کار با دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای بسیار ساده است و به راحتی قابل استفاده هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج