جاباما
۵۰۰۷۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«دیو و دلبر» سینماهای دنیا را جادو کرد

بازسازی سینمایی قصه پریان معروف در سراسر دنیا با واکنش‌های مثبت روبرو شد.

هنرآنلاین: بازسازی سینمایی قصه پریان معروف در سراسر دنیا با واکنش‌های مثبت روبرو شد.

فیلم موزیکال "دیو و دلبر" (Beauty and the Beast) از شرکت دیزنی در اولین آخر هفته اکران در دنیا به فروش جادویی ۳۵۰ میلیون دلار دست پیدا کرد.

روایت زنده از فیلم انیمیشن "دیو و دلبر" (۱۹۹۱) بر مبنای فروش جهانی، دومین فروش افتتاحیه برتر یک فیلم اکران‌شده در ماه مارس را رقم زد. "بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت" با ۴۲۴.۱ میلیون دلار فروش از این جهت رکورددار است.

اقتباس جدید از داستان معروف "دیو و دلبر" در تعطیلات آخر هفته یعنی از جمعه تا یکشنبه در سطح بین‌المللی ۱۸۰ میلیون دلار و در بازار آمریکای شمالی ۱۷۰ میلیون دلار فروخت که یک شروع تماشایی برای این پروژه ۱۶۰ میلیون دلاری است.

فیلم در سطح بین‌المللی تقریباً در همه بازارها صدرنشین شد. "دیو و دلبر" در چین کار خود را با ۴۴.۸ میلیون دلار شروع کرد. فروش فیلم در بریتانیا ۲۲.۸ میلیون دلار، در کره جنوبی ۱۱.۹ میلیون دلار، در آلمان ۱۰.۷ میلیون دلار و در ایتالیا ۷.۶ میلیون دلار بود.

"دیو و دلبر" به کارگردانی بیل کاندون اکنون در ۴۴ بازار مهم بین‌المللی روی پرده است که ۶۶ درصد کل این بازار را شامل می‌شود. "دیو و دلبر" هنوز در فرانسه، استرالیا و ژاپن اکران نشده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، "دیو و دلبر" در آمریکای شمالی به چند رکورد جدید دست پیدا کرد؛ از جمله بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم درجه PG در این بازار و بازار خارجی ("پیدا کردن دوری" با ۱۳۵ میلیون دلار رکورددار قبلی بود).

"دیو و دلبر" همچنین رکورد ۱۶۶ میلیون دلاری "بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت" در سال گذشته را شکست و بهترین فروش افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده در ماه مارس را به خود اختصاص داد. این فیلم در عین حال در فهرست ۱۰ افتتاحیه برتر تاریخ در ایالات متحده و کانادا در رده هفتم قرار گرفت و بدون حساب نرخ تورم، بعد از "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" که دسامبر ۲۰۱۵ روی پرده رفت، رکورد بهترین افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده خارج از فصل تابستان را جابه‌جا کرد.

اما واتسن در "دیو و دلبر" نقش بل و دن استیونز نقش دیو را بازی کرده‌اند. یوان مگرگور، ایان مکلن، استنلی توچی، اودرا مکدانلد و اما تامپسن صداپیشه‌های فیلم هستند. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه A داده‌اند.

داستان درباره زنی جوان به نام بل است که یک دیو پدر او را در قصر خود زندانی کرده است. بل با تمام ترس‌هایش با اسباب و اثاثیه قصر دوست می‌شود و یاد می‌گیرد به دیو فراتر از ظاهرش نگاه کند.

"آزمایش بلکو" (The Belko Experiment) به عنوان تنها فیلم دیگری که از جمعه این هفته در ایالات متحده و کانادا به طور گسترده اکران شده است، در ۱۳۴۱ سینما ۴.۱ میلیون دلار فروخت و در رده هفتم قرار گرفت.

فیلمنامه فیلم ترسناک و کم‌هزینه "آزمایش بلکو" را جیمز گان ("نگهبانان کهکشان") نوشته و گرگ مک‌لین آن را کارگردانی کرده است. این فیلم تولید شرکت اوریون پیکچرز است.

داستان "آزمایش بلکو" درباره گروهی متشکل از ۸۰ آمریکایی است که در دفتر کار خود در برجی در بوگوتا، کلمبیا گیر می‌افتند و صدایی که از سیستم آیفون شرکت می‌آید، به آن‌ها دستور می‌دهد برای بقا در یک بازی مرگبار شرکت کنند.

فیلم‌های "کونگ: جزیره جمجمه" (Kong: Skull Island) از شرکت‌های برادران وارنر و لجندری و "لوگان" (Logan) تازه‌ترین فیلم مجموعه ابرقهرمانی "ولورین"، به ترتیب در رده‌های سوم و جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی قرار گرفتند.

فیلم ترسناک "برو بیرون" (Get Out) از شرکت‌های یونیورسال و بلوم‌هاوس و فیلم مذهبی "آلونک" (The Shack) از شرکت یونیورسال، فهرست پنج فیلم پرفروش هفته را کامل کردند.

فیلم برنده اسکار "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی در هشتمین هفته نمایش در ۷۲ سینما ۱۰۵.۵ هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به ۲.۲۱۶ میلیون دلار رساند.
«دیو و دلبر» سینماهای دنیا را جادو کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج