جاباما
۵۰۰۷۵۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وضعیت مصدومان حادثه طغیان دریا در بوشهر

سرپرست مرکز اورژانس کشور، به تشریح وضعیت مصدومان حادثه آبگرفتگی و ورود آب دریا به شهرهای ساحلی بوشهر پرداخت.

خبرگزاری مهر: دکتر پیر حسین کولیوند با اشاره به آبگرفتگی و ورود آب دریا به شهرهای ساحلی دیر، گفت: اورژانس در تمام نقاط کشور دارای پایگاه و آمبولانس است و امسال چندین خدمت به خدمات اورژانس اضافه شده است به گونه ای که گروه خونی O منفی در پایگاه های هوایی اورژانس برای بیماران با خون ریزی شدید، توزیع شده و دستگاه سونوگرافی پرتابل و قابل حمل و همچنین دستگاه های تشخیص سکته حاد قلبی در برخی از پایگاه ها و آمبولانس ها مستقر شده است.

وی به آمادگی کامل ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس در کشور اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۲۷۳ ماموریت اورژانس در کشور انجام شده که از این میان، یک هزار و ۸۴۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

کولیوند گفت: از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون ۳۹ هزار نفر به اورژانس های بیمارستانی مراجعه کرده اند که حدود ۸ هزار نفر، بستری شده اند.

سرپرست مرکز اورژانس کشور به افزایش پایگاه های اورژانس در سال جاری اشاره کرد و افزود: راه اندازی پایگاه های اورژانس، زمان رسیدن نیروهای فوریت های پزشکی به محل حادثه را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه روز گذشته سی و یکمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در ایلام راه اندازی شد، گفت: علاوه بر آمبولانس ها و بالگرد های اورژانس هوایی، تعداد قابل توجهی موتورلانس و اتوبوس آمبولانس در کشور حضور دارند و در اتوبوس آمبولانس ها علاوه بر انتقال تعداد بیشتری از مصدومان و۷ بیماران، پزشکان مستقر هستند و خدمات پزشکی را ارائه می دهند و آنها نوعی درمانگاه صحرایی هستند.

کولیوند عنوان کرد: مردم برای مطرح کردن هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد عملکرد اورژانس می توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند اما نظارت ها در ۱۲ محور از کشور توسط وزارت بهداشت انجام می شود و ۲۰ بخش اورژانس بیمارستانی و ۹۰ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته اند و نقایص آنها به سرعت برطرف می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه چیزا گفت الا سونامی دیر،بوشهرو

    • امیربوشهر

      بگوچرا اطلاع رسانی نکردین؟ک ایطورنشه مردم اطلاع داشته باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج