جاباما
۵۰۰۷۸۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

آرایشگاه های مردانه نرخ مصوبی ندارند

رئیس اتحادیه آرایشگاه داران مردانه گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت بعد از دو سال نرخ مصوب جدیدی برای دستمزد آرایشگاه داران مردانه تعیین نکرده است، بنابراین اصناف می‌توانند هر مبلغی را از مردم بگیرند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی گواهی در گفت‌وگو با خبرنگار در ارتباط با بازار شب عید آرایشگاه‌های مردانه اظهار کرد: طبق روال معمول اصناف امسال طبق روال هر ساله بازار مناسبی برای شب عید دارند اما باید توجه داشت که این شرایط در طول سال برای آنها تکرار نمی‌شود.

وی افزود: امسال نرخ مصوب برای آرایشگاه‌های مردانه نداریم، بنابر این اصناف می تواند متناسب با شرایط خود هر مبلغی را از مردم دریافت کنند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه مردانه ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دلیل این نابسامانی در بازار آرایشگر مردانه است زیرا در دو سال گذشته کمیسیون نظارت جلسه‌ای برای تعیین نرخ جدید بر اساس شرایط تورم موجود در کشور، برگزار نکرده است.

وی تصریح کرد: به نرخ های مصوبی که دو سال گذشته تعیین شده است باید ۲۰ تا ۳۰ درصد اضافه شود، زیرا فعالین این بخش نیز در ایران زندگی می کنند و باید بر اساس این شرایط تورمی موجود به دستمزد آنها افزوده شود.

گواهی گفت: نرخ آب برق، گاز، آب و کرایه های مغازه به شدت بالا رفته اما اجازه افزایش دستمزد به فعالین آرایشگران مردانه داده نشده است.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد که در سال جاری و ایام پایانی سال نرخ مصوب نداریم و آرایشگاه‌های مردانه هر نرخی را می تواند از مصرف کننده با توجه به شرایط خود دریافت کنند و ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا قیمت مشخصی ندارن.. یکی شش هزار میگیره.. یکی ده هزار.. یکی پانزده.. و.... تو گلساره رشت بیست هزار میدم.

    • بدون نام

      ده میگیرن ناقص کوتاه میکنن هر کی هر کیه عیدی هم بماند

    • بدون نام

      مگه آرایشگاههای زنانه مطابق نرخ مصوب میگیرند هر کی هر جور دلش خواست از مشتری پول میگیره هیچکس هم هیچ نظارتی نمیکنه از یک پزشک متخصص بیشتر درآمد دارند

    • بدون نام

      واقعا مایه تاسف داره از این چنین حرفی از مسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج