۵۰۰۸۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

هر فصلی پوشاک مناسب خود را می‌طلبد، در بهار به‌ویژه تا اواسط اردیبهشت‌ دمای هوا متغیر است. گاهی گرم، گاهی خنک و حتی گاهی سرد ... بنابراین زنان باردار باید لباس‌های مناسب هوای متنوع بهار را در دسترس داشته باشند. در مطالب پيش‌رو برای شما مادران باردار پیشنهادهایی داریم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس این فصل باشد.


زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟


مجله شهرزاد: هر فصلی پوشاک مناسب خود را می‌طلبد، در بهار به‌ویژه تا اواسط اردیبهشت‌ دمای هوا متغیر است. گاهی گرم، گاهی خنک و حتی گاهی سرد ... بنابراین زنان باردار باید لباس‌های مناسب هوای متنوع بهار را در دسترس داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که زنان در دوران بارداری به‌علت افزایش گردش خون گرمای بیشتری را احساس می‌کنند، از این‌رو هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، استفاده از لباس‌های تهیه شده از الیاف طبیعی ضروری‌تر به‌نظر می‌رسد. در مطالب پيش‌رو برای شما مادران باردار پیشنهادهایی داریم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب لباس این فصل باشد.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

این سارافون‌های زیبا و خوش‌دوخت که از پارچه جین نازک تهیه شده‌اند برای این فصل و هوای متغیر آن مناسبند و می‌توانید آن‌ها را با زیر سارافونی‌های رنگی و مناسب دما هماهنگ کنید.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

این ست سارافون و شلوار نخی که رنگ‌بندی متنوع دارد برای همه مادران باردار مناسب است و به‌علت سادگی هم بین مادران جوان و هم میان مادران میانسال طرفدار دارد. این لباس طوری طراحی شده که برای دوران شیردهی هم مناسب است و سرشانه آن با یک دکمه آزاد می‌شود. رنگ تیره این لباس به همراه زیر سارافونی هماهنگ، برای مادران شاغل، لباس فرم خوبی است.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

با توجه به شرایط ویژه دوران بارداری، تهیه لباس مناسب برای مادران شاغل کمی دشوار است. این شلوارهای فاق‌بلند گشاد، ضمن اینکه روی شکم را می‌پوشانند، راحت هم هستند. لازم به ذکر است که کمر این شلوارها متناسب با سایز مادر تنظیم می‌شود.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

این پیراهن با وجود طراحی ساده، بسیار جلوه دارد و برش زیبای آن جذابیتش را بیشتر کرده است. مادران بارداری که به لباس نخی و اسپرت علاقه دارند از این مدل استقبال خواهند کرد.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

اگر در دوران بارداری به لباس مجلسی و رسمی نیاز داشتید، این دو مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پیراهن‌ها علاوه بر شیک بودن، راحت هم هستند و پوشیدن طولانی مدت آنها شما را اذیت نمی‌کند.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

اگر دنبال لباس راحت برای پوشیدن در منزل هستید، این پیراهن نخی لطیف انتخاب خوبی است. اندازه کمر این پیراهن قابل تنظیم است و چین پایین و جیب فانتزی جلوی لباس آن را جذاب کرده است.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

لباس‌های ساده و خاص همیشه دوستداران خود را دارند، به‌ویژه میان مادران باردار جوان ... . این پیراهن با وجود سادگی بسیار زیبا و شیک است.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

برای انتخاب بلوز هم باید به راحتی و آزادی آن توجه کنید به‌ویژه وقتی قرار است آن را برای مهمانی استفاده کنید. اگر لباس مهمانی‌تان راحت نباشد زود خسته و کلافه می‌شوید. این بلوزها انتخاب خوبی برای مهمانی است و می‌توانید آن‌ها را با دامن و شلوار مناسب ست کنید.

زنان باردار در بهار چه لباسی بپوشند؟

استفاده از رنگ‌های شاد و تند روحیه شما را تغییر خواهد داد. این لباس خوش رنگ برای مهمانی مناسب است؛ از آن استفاده کنید تا تاثیر رنگ را در روحیه خود تجربه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج