۵۰۱۱۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC

شرکت خودروسازی GMC یکی از زیرمجموعه‌هاي شرکت «جنرال موتورز» آمریکا به شمار آمده که نسبت به دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت از شهرت کمتری برخوردار بوده و به طور اختصاصی به طراحی و تولید محصولات شاسی‌بلند دو دیفرانسیل می‌پردازد.

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC

روزنامه هفت صبح: شرکت خودروسازی GMC یکی از زیرمجموعه‌هاي شرکت «جنرال موتورز» آمریکا به شمار آمده که نسبت به دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت از شهرت کمتری برخوردار بوده و به طور اختصاصی به طراحی و تولید محصولات شاسی‌بلند دو دیفرانسیل می‌پردازد. با آنکه آغاز به کار این خودروساز به سال 1912 بازگشته و یکی از خودروسازان قدیمی ایالات متحده به شمار می‌آید، ولی سیاست‌گذاری خاص این شرکت مبنی بر حضور و فعالیت در سگمنت‌های خاص و محدود، سبب شده تا GMC در خارج از مرزهای ایالات متحده آنچنان که باید و شاید از محبوبیت بالایی برخوردار نباشد‌ اما جالب آنکه این برند در سال گذشته پس از «شورولت» دومین زیرمجموعه پرفروش جنرال موتورز در آمریکای شمالی شناخته شد.

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC

این خودروساز علاوه بر طراحی و تولید انواع وانت‌های لوکس (اصطلاحا «پیکاب»)، همچون «سی‌یرا» و «تریان پیکاب»، در چند سال گذشته نگاه ویژه‌ای به رده شاسی‌بلندهای مجلل و فول‌سایز داشته است. نسل نو «آکادیا» مدل ۲۰۱۳ جدیدترین شاسی‌بلند لوکس این خودروساز است که GMC به تازگی تصاویر و اطلاعات مربوط به آن را منتشر كرد.

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC


با آنکه آکادیا در ردیف خودروهای شاسی‌بلند فول‌سایز قرار داشته و به اقتضای شکل و شمایل این طیف از خودروها، چندان جذاب و اغواگر طراحی نشده و به اصطلاح عامیانه خودرویی زمخت به شمار می‌آید، اما طراحان GMC با خلق عناصری همچون جلوپنجره غول‌پیکر، چراغ‌های ذوزنقه شکل با فناوری روشنایی در روز، چراغ‌های بزرگ عقب مجهز به فناوری‌ LED، شیشه یک تکه عقب که تا بالای گلگیرهای عقب کشیده شده و رینگ‌های 19 و 20 اینچی سعی کرده‌اند تا آکادیا چهره ظاهری مدرنی به خود بگیرد.

ضمن آنکه طراحی شکیل دکوراتیو داخلی در کنار کیفیت بسیار بالای مونتاژ و متریال به کاررفته شده در فضای داخل کابین، این شاسی‌بلند آمریکایی را بیش از هر زمان دیگری رقیب جدی محصولات «لکسوس» ساخته است. تودوزی چرم صندلی‌ها، سامانه ناوبری فعال با قابلیت اتصال به Google Earth، سقف پانورامیک، تریم آلومینیومی‌ داخلی و در نهایت ردیف سوم صندلی‌ها (که قابلیت هفت نفره ساختن این خودرو را داراست) از جمله مهم‌ترین عناصر فضای داخل کابین نسل نو آکادیا به شمار می‌آیند.

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC

شرکت GMC اعلام کرده ‌ قرار است آکادیا را با طیف نسبتا گسترده‌ای از پیشرانه‌های شش و هشت سیلندر بنزین‌سوز و دیزلی روانه بازار سازد که در فاز نخست تولید و عرضه این خودرو، یک پیشرانه شش سیلندر با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت زیر کاپوت آکادیا قرار خواهد گرفت. این پیشرانه که از نوع ۳/۶ لیتری V شکل بوده توانایی تولید ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را داراست.

بیابان نوردی آمریکایی به سبک GMC

این پیشرانه می‌تواند غول ۲۲۶۸ کیلوگرمی‌GMC را ظرف مدت ۹/۸ ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در کنار این پیشرانه یک جعبه دنده کاملا جدید شش سرعته خودکار هیدروماتیک وظیفه انتقال قدرت را بر عهده خواهد داشت. گفتنی آنکه نسخه پایه آکادیا از نوع دیفرانسیل جلو بوده که در صورت سفارش مشتریان، این خودرو به صورت دو دیفرانسیل نیز ارائه خواهد شد که دارای قابلیت‌های بیابانی بیشتری خواهد بود. شرکت GMC قیمت پایه آکادیا را ۳۴ هزار دلار اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج