جاباما
۵۰۱۳۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بی‌باک: ملاک انتخاب ملی‌پوشان شایسته سالاری است

سرمربی تیم‌ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان گفت: مسابقات جهانی میدان بزرگی است و قطعا قهرمانی در آن به راحتی به دست نمی‌آید اما ناامید نیستیم.

خبرگزاری تسنیم: اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان از ۱۴ اسفندماه و پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله مسابقات انتخابی با حضور ۲۱ هوگوپوش آغاز شد، مهدی بی باک سرمربی این تیم درخصوص برنامه‌های تیم ملی به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از ۴ مرحله اردویی که در نظر داشتیم، هم اکنون دو مرحله آن را پشت سر گذاشتیم. مرحله بعدی را از ۶ فروردین‌ماه تا زمان اعزام به تورنمنت یونان (۵ اردیبشهت‌ماه) پیگیری خواهیم کرد و پس از این تورنمنت و با برگزاری آخرین مرحله رقابت‌ها انتخابی انشاالله ترکیب اصلی تیم مشخص و با قدرت هرچه بیشتر به سوی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ پیش می‌رویم.

وی افزود: مسابقات جهانی میدان بزرگی است و شاید برخی معتقد باشند بهتر است از تکواندوکاران با تجربه استفاده نماییم اما از نظر کادر فنی تمامی اعضای تیم‌ملی در یک جایگاه قرار دارند، عملکردشان زیر ذره بین است و شایسته سالاری در راس این انتخاب قرار دارد.

بی‌باک با اشاره به این موضوع که تیم ملی در بیست و دومین دوره این رقابت‌ها توانسته بر سکوی قهرمانی بایستد تصریح کرد: در دوره گذشته توانستیم دومین قهرمانی ایران را در جهان رقم زده و بار دیگر قدرت تکواندو ایران را به رخ جهانیان بکشیم، انشاالله با ترکیبی خوب و قدرتمند تمام تلاش خودمان را میکنیم تا سومین قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان می آوریم. قطعا کار سختی است اما نا امید نیستیم.

سرمربی تیم‌ملی قهرمانی جهان در رابطه با میزان رضایتش از روند پیگیری تمرینات بیان کرد: خدا را شکر با توجه به حمایت های صورت گرفته تاکنون همه چیز خوب بوده و طبق برنامه پیش رفتیم. تکواندوکاران از انگیزه خوبی برخوردارند اما زمان نیاز داریم تا به اعتماد به نفس کامل برسند و با تمام نیرو در این رقابت‌ها شرکت نمایند. انشاا... در این مدت زمان باقی مانده آنها را به اوج آمادگی خود می رسانیم.

وی با بیان اینکه تکواندو در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در سطح دنیا داشته است و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت، اظهار داشت: در المپیک ریو ۲۰۱۶ دیدیم که کشورهای ناشناخته توانستند خوشرنگ‌ترین مدال ها را کسب نمایند، اکنون تمامی کشورها صاحب سبک هستند و بدون برنامه در این رقابت‌ها حضور پیدا نمی کنند، ما نیز برای اینکه باز هم جهانیان را مقهور قدرت تکواندو ایران بکنیم باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

بی باک در پایان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۶ به تمامی مردم ایران گفت: امیدوارم خانواه تکواندو همانند گذشته و بیش از پیش به همبستگی لازم برسد و این موضوع را بدانند که تیم ملی برای شخص خاصی نیست و اگر افتخاری در میادین بین‌المللی کسب می شود برای تمامی مردم این سرزمین است، انشاالله با همدلی بیشتر بتوانیم بهترین نتیجه را رقم زده و همچون گذشته با به اهتزاز در آورن پرچم کشورمان دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج