۵۰۱۳۹۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برپایی منبرهای ۳ دقیقه‌ای در طرح آرامش بهاری

مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: امسال در قالب این طرح ۱۱۰ روحانی و مبلغ در این طرح مشارکت خواهند داشت.

خبرگزاری مهر: مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: امسال در قالب این طرح ۱۱۰ روحانی و مبلغ در این طرح مشارکت خواهند داشت.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسین‌پور گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه امسال در ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران برگزار می‌شود تا این اماکن مذهبی در فصل بهار، که زمانی برای ایرانگردی است، ملجاء و مأمن مسافران نوروزی و مجاروان باشد تا حظ مادی و معنوی ببرند.

وی با اشاره به همکاری مبلغان در اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت گفت: در مجموع ۱۱۰ مبلغ اعزامی از استان قم و مبلغان بومی در این طرح مشارکت دارند که هرکدام متخصص چندرسانه ای، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره مذهبی، مشاوره تربیت فرزند و یا مشاوره حفظ قرآن هستند.

حسین‌پور با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در امامزادگان بین راهی تهران دارای رونق بسیاری است و با استقبال مسافران برگزار می‌شود، افزود: امسال در امامزادگانی همچون امامزاده طالب (ع) پاکدشت، امامزاده داوود (ع)کن، امامزاده جعفر(ع) پیشوا و امامزاده هاشم (ع) با حضور مبلغان، طرح منبرهای ۳ دقیقه‌ای را برای مسافران نوروزی اجرایی می‌کنیم و در این بازه زمانی نکات مختلفی را به آنان ارائه می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج