۵۰۱۹۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ چطور یک مقصد مناسب برای سفر انتخاب کنیم؟!

این روزها همچنان بازار سفرهای نوروزی گرم و حتی داغ است و بسیاری از شما ممکن است قصد سفری تفریحی، ترویجی، تزویجی یا نظایر آن را داشته باشید.

بی قانون، ضمیمه طنز روزنامه قانون - جلال سمیعی:
یکم
این روزها همچنان بازار سفرهای نوروزی گرم و حتی داغ است و بسیاری از شما ممکن است قصد سفری تفریحی، ترویجی، تزویجی یا نظایر آن را داشته باشید. بسیاری از اوقات هم ممکن است بدون هماهنگی شما را به سفرهایی ببرند که خب مقصد را شما انتخاب نمی کنید؛ ما برای سفرهایی کلید طلایی ارائه می کنیم که مقصد دست شما باشد.

دوم

بهترین معیار برای انتخاب مقصد فاصله آن تا مکان شماست، ممکن است گاهی مقصد سفر آن قدر دور باشد که شما مجبور باشید برای رفتن به آنجا پول بیشتری خرج کنید؛ مثلا اگر شما وضع تان خوب است، حتی فاصله تهران تا کرج را باید با هواپیما طی کنید چون دور محسوب می شود اما اگر جیب تان صاف و ساده است، بهتر است حتی تا اهواز را خوش خوشک و برای سلامتی تان با اتوبوس طی کنید چون این وقت ها باید نگران سقوط هواپیما باشید.

سوم

برای انتخاب مقصد مناسب سفر سعی کنید به آب و هوای آنجا هم دقت کنید. اگر گرما شما را آزار می دهد، مجبور نیستید به خاطر تخفیف های تابستانه بروید کیش یا قشم. اگر سرما اذیت تان می کند، به خاطر جو گرفتگی نامزدتان بلند نشوید بروید فیروزکوه که سرما بخورید و بعدا به خاطر بیماری قرارهای مجاز عاشقانه تان به هم بخورد. به نظر ما آب و هوا آنقدر مهم است که حتی در انتخاب شهر همسر آینده تان روی شما اثر می گذارد؛ چه برسد به سفر که خیلی مهم تر است.

چهارم

مقصد سفر را شهری انتخاب کنید که در آن آسایش روانی داشته باشید. اگر قرار باشد به شهری بروید که در آنجا هم فامیل و آشنا و دوست و غیره شما را دوره کنند، دیگر سفر معنایی ندارد. البته آرامش روانی در دو صورت حاصل می شود؛ یا اینکه شما آن قدر وضعیت مالی تان خوب هست که نیازی به چتربازی در خانه آشناها ندارید یا اساسا آرامش روحی شما در این است که چند روزی خرج تان را بیندازید گردن دوستان و خب مهمان هم حبیب خداست، تعارف که نداریم با هم، مهم این است که شما آسایش داشته باشید.

پنجم

فراموش نکنید که مقصد سفر شما باید غذاهای خوبی داشته باشد. برای انتخاب مقصد درباره فهرست غذاهای محلی شهرهای مختلف تحقیق کنید. نیمی از لذت سفر را همین خوردن های جدید تشکیل می دهد. رژیم را فراموش کنید و در جستجوی شیرینی ها و غذاهای محلی چرب باشید. سفر باید تجربه های نو داشته باشد و نوترین تجربه ها را در خوردن می شود یافت.

ششم

یادتان باشد راحتی شما در اولویت است. اگر به هر دلیلی نمی توانید به سفر بروید آن را لغو کنید و فراغت خود را با خواب سپری کنید. خواب یکی از سالم ترین و ارزان ترین و آرامش بخش ترین سفرهاست؛ از آن غفلت نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج