۵۰۱۹۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛نکاتی مهم برای سالم برگشتن از سفر نوروزی

سعی کنید اصولا به سفر کردن فکر نکنید مگر آن که نگرانی شما از مهمان های بی شمار و بی دلیل عید نوروز آن قدر زیاد باشد که اعصاب تان به هم بریزد یا معده دردتان دوباره عود کند.

بی قانون، ضمیمه طنز روزنامه قانون - جلال سمیعی:

یکم

سعی کنید اصولا به سفر کردن فکر نکنید مگر آن که نگرانی شما از مهمان های بی شمار و بی دلیل عید نوروز آن قدر زیاد باشد که اعصاب تان به هم بریزد یا معده دردتان دوباره عود کند.

من یکی را می شناسم که هر وقت یکی زنگ می زند و می گوید: «شام می آییم خدمت تان» تا چهار ساعت خارش زانو می گیرد. اگر از دسته افرادی هستید که سفر را نه برای رقابت یا تمدد اعصاب بلکه دقیقا برای فرار از دست مهمان ها انتخاب می کنید، نوروز را حتما در سفر بگذرانید.

دوم

مقصدهایی را برای سفر انتخاب کنید که عقل بنی بشری به آنها نمی رسد. طبیعی است که سفر نوروزی که آدم دور روز برای رفتن و دو روز برای برگشتنش در جاده هراز باشد و بچه های تان در طول این رفت و برگشت دچار سندرم «نبود دستشویی در کوه ها» بشوند و همسرتان هم تا سه روز بعد از سفر به خاطر خستگی دست به سیاه و سفید نزد و کمر درد و غیره داشته باشد و ... بگذریم؛ مقصد خلوتی انتخاب کنید کلا!

سوم

هر چه می توانید با خودتان غذای آماده ببرید. مردهایی که آشپزی بلد نیستند همیشه به جان کارخانه های تولید کننده کنسرو ماهی دعا می کنند؛ بنابراین یک کارتن کنسرو ماهی و باقی غذاهای آماده را با خود ببرید تا همسرتان هم نتواند به خاطر آشپزی در سفر بر شما و اعصاب تان مسلط باشد. یادتان باشد: «کنسرو اعتبار مرد است!»

چهارم

بچه ها را جایی نبرید که هوس کنند چیز زیادی بخرند یا شما را برای غذا خوردن یا تفریح گرفتار خرج های آنچنانی کنند. یک پژوهش بی نام ثابت کرده است مردهایی که می توانند خانواده شان را به جاهایی ببرند که تفریحات بی هزینه دارد مثل کویر و جنگل بی نشان و ساحل های بدون دکه و دستفروش، مردهای سالم تری هستند و آمار سکته های مغزی و قلبی و مالی آنان در سفر بسیار پایین می آید.

پنجم

سفرهای نوروزی را جوری بگذرانید که خودروی شما نیاز به تعمیر یا خرید لوازم یدکی نداشته باشد. سعی کنید خانواده را به بهانه این که ورزش لازم است و در تعطیلات نباید از سلامتی غافل شد تا می توانید پیاده این ور و آن ور ببرید. بنزین گران است و سیستم عصبی شما به کارت سوخت قطعا آلرژی دارد.

ششم

اگر مجرد هستید اصلا سفر نروید و در خانه بمانید. تجربه ها نشان داده اند عاشق شدن در سفرهای نوروزی، خطر مهمی است که بسیاری از جوان ها را تهدید می کند و بیماری های فراوانی برای آنان به ارمغان می آورد. راستی اگر فهمیدید این «به ارمغان آوردن» را چه کسی در زبان فارسی جا انداخته، حتما یک خبری هم به ما بدهید.

هفتم

واقعا بهتر نیست عید نوروز را در خانه بمانید و تلفن ها و آیفون خانه را جواب ندهید؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج