۵۰۲۰۹۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سقوط پاراگلایدر در سمنان ۲ نفر را مجروح کرد

مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: سقوط پاراگلایدر در پارک کوهستان سمنان ظهر روز پنجشنبه باعث مجروحیت یک زن و مرد شد.

خبرگزاری ایرنا: مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: سقوط پاراگلایدر در پارک کوهستان سمنان ظهر روز پنجشنبه باعث مجروحیت یک زن و مرد شد.

محمود یحیایی گفت: خانم ۲۲ ساله در سانحه سقوط پاراگلایدر دچار کوفتگی و مرد ۵۰ ساله نیز دچار آسیب به اندام تحتانی شده است.
وی با اشاره به رخداد این حادثه در شهر امروز در بوستان کوهستان در منطقه شمال شهر سمنان، گفت: این ۲ مجروح با ۲ کد آمبولانس امام رضا(ع) و شهرک گلستان سمنان از تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان سمنان تحویل گرفته شدند و به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.
مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: هر ۲ مجروح این سانحه در حال پیگیری مراحل درمانی هستند.
علی یحیایی، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان نیز به ایرنا گفت: این سانحه ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه در بوستان کوهستان سمنان به هلال احمر اطلاع رسانی شد و تیم امداد کوهستان سمنان شامل چهار امدادگر و یک خودروی مجهز ساعت ۱۳ و ۲۲ دقیقه در صحنه حاضر بودند و ۲ مجروح را رهاسازی کردند و به تیم اورژانس تحویل دادند.
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان سمنان نیز درباره این حادثه به ایرنا گفت: امروز ۳۹ پرواز با حضور استادان خلبان این رشته در بوستان کوهستان سمنان انجام شد و در پرواز چهل ام و قبل از این که خلبان کرم لو و همراه به پرواز برسند این اتفاق رخ داد.
مهدی صفائیان، علت این سانحه را به هم خوردن تعادل مسافر این پرواز که خانمی ۲۲ ساله بود عنوان و خاطرنشان کرد: تمام پروازهای امروز در بهترین شرایط و با نظارت پیشکسوتان و اعضای فدراسیون ورزش های هوایی با داشتن استانداردهای لازم انجام شد.

وی ادامه داد: قبل از به پرواز رسیدن چهلمین پرواز پاراگلایدر در بوستان کوهستان سمنان، خلبان و مسافر افتادند و خلبان دچار آسیب دیدگی و شکستگی پا شد و خانم نیز دچار کوفتگی شده است.
پرواز پاراگلایدر از برنامه های تفریحی ویژه نوروز 96 در شهر سمنان برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نظر گرفته شده بود و این سانحه در قالب همین برنامه رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خانم برو ظرفتو بشور چکار داری میای توی این ورزشهای پر خطر
      والا مردم خوشی زیر دلشونو زده
      اینهمه تفریحات مفرح،چرا پاراگلایدر اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج