۵۰۲۱۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سخنرانان «ترایبکا» معرفی شدند

جشنواره «ترایبکا» شماری از سخنرانان خود را برای بخش کارگردانان، داستان‌سرایان و برگزارکنندگان کلاس‌های تخصصی (مستر کلاس) معرفی کرد.

خبرگزاری مهر: جشنواره فیلم ترایبکا که از ۱۹ تا ۳۰ آوریل در نیویورک برگزار می‌شود، مجموعه‌ای از برنامه‌های امسال خود را معرفی کرد.

از جمله این برنامه‌ها در بخش کارگردانان شامل نشست رو در رو بین جان فاورو و اسکارلت جوهانسون خواهد بود که درباره فیلم‌های بلند این کارگردان از «مرد آهنی» تا «کتاب جنگل» صحبت می‌شود.

آلخاندرو گونزالس ایناریتو یکی از سه کارگردانی که موفق شده تا دو سال پیاپی جایزه اسکار را دریافت کند و تنها فردی که این موفقیت را در ۶۵ سال اخیر کسب کرده است درباره کارهای سینمایی خودش صحبت می‌کند و داستین هافمن نیز برای مصاحبه‌ای با نوآ بامباک کارگردان مستقل آمریکایی و سازنده‌ فیلمی‌ چون «ماهی مرکب و نهنگ» روی سن می‌رود.
سخنرانان «ترایبکا» معرفی شدند

در بخش داستان‌سرایان بروس اسپرینگستن ترانه‌سرا و آوازه‌خوان موسیقی راک و از چهره‌های منتقد واشنگتن در گفتگو با دوست قدیمی‌اش تام هنکس روی سن می‌رود و گفتگویی با نلسون جرج نیز ترتیب داده شده است.

نشستی با کوبی برایانت بسکتبالیست مشهور و گلن کین انیماتور سرشناس و لنا دانهام و نیز جنی کانر کارگردان و بارابار استرایسند در گفتکو با رابرت رودریگز نیز پیش بینی شده است.

کاترین بیگلو کارگردان برنده اسکار نیز در مصاحبه با عمران اسماعیل که با همکاری وی مستند «نگهبانان» ساخته شده، شرکت می‌کند.

در بخش «ترایبکا سخن می‌گوید» نیز مستر کلاس‌های فیلمسازی توسط الن کوراس و مستر کلاس تهیه و طراحی لباس با حضور کریستی زی برگزار می‌شود. در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند وارد گفتگو شوند و با ابراز عقاید خودشان در این برنامه تعاملی شرکت کنند.

پیش از این اعلام شده بود ترایبکا بزرگداشت چند فیلم بزرگ تاریخ سینما را در دستور کار دارد که چهل و پنجمین سال ساخته شدن «پدرخوانده» با حضور عوامل سازنده آن از جمله آنهاست.

این فستیوال افتتاحیه خود را با نمایش مستند «کلایو دیویس: موسیقی متن زندگی‌های ما» در سالن رادیو سیتی شروع می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج