۵۰۲۲۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنزما: من در خدمت تیم هستم نه رونالدو و بیل

کریم بنزما هم در برنامه رادیو Montecarlo حضور پیدا کرد و مصاحبه ای با کریستف دوگاری انجام داد.

وبسایت نود: کریم بنزما هم در برنامه رادیو Montecarlo حضور پیدا کرد و مصاحبه ای با کریستف دوگاری انجام داد.

مهاجم تیم رئال مادرید در مورد دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه به خاطر مسئله ای که با مئو والبوئنا پیش آمد، صحبت کرد و به مرور ۸ سال حضور در رئال مادرید و آینده اش پرداخت.

حال حاضر رئال مادرید:

بازی در سن مامس مهم بود، در سطح شخصی حس خوبی دارم و امیدوارم که تا پایان همینطور بماند چون چند بازی بزرگ در پیش داریم. در ماه آوریل بازی های بزرگی مقابل اتلتیکو و بایرن مونیخ داریم و می خواهیم جایگاه خود در لالیگا را حفظ کرده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش برویم. اینجا رئال مادرید است و شرایط اینطور پیش می رود و ما میل به قهرمانی داریم.

آینده:

بازنشستگی در رئال مادرید رؤیایی خواهد بود. هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد که بتواند آینده ام را مثل رئال مادرید روشن نگه دارد. من در خدمت تیم هستم، نه رونالدو و بیل. من برای گروه بازی می کنم.

کریستیانو رونالدو:

من او را خوب درک می کنم، ما درک متقابلی داریم و بازی در کنار او راحت است. او حتی در تمرینات هم همیشه می خواهد پیروز شود و گلزنی کند. در یورو او به من گفت که فرانسه خیلی مطمئن بود، اما او در رختکن پرتغال گفته بود که: 'پیروز خواهیم شد.'

بنزما: من در خدمت تیم هستم نه رونالدو و بیل

زیدان:

او به گروه اعتماد به نفس می بخشد، می داند با بازیکنان چطور صحبت کند، و بسیار آرام است. او وحشت نمی کند و ما را هم آرام می کند.

دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه:

خیلی سخت و دشوار است. از اینکه دعوت نمی شوم، ناامید هستم. همیشه بازی برای فرانسه مایه افتخار بود. برای یک فوتبالیست دعوت نشدن به تیم ملی کشورش سخت است، به خصوص وقتی که در رئال مادرید و در کنار ملی پوش های زیادی بازی کنید. از قبل رقابت های یورو، چیزی از دشام نشنیده ام. من عاشق تیم ملی فرانسه هستم و دوست دارم که در مورد عدم دعوت، توضیحی دریافت کنم. در حال حاضر، تصور می کنم که به خاطر حضور بازیکنانی بهتر از من در ترکیب تیم است. وقتی دعوت نمی شوم، حس بدی پیدا می کنم. علیرغم آنچه برخی ها می گویند، من عاشق بازی برای فرانسه هستم. می خواهم با تیم ملی ادامه دهم، جوان هستم و جاه طلبی زیادی دارم. دوست دارم بدانم که چرا دشام این راه را ادامه می دهد. هرآنچه طی ۸ سال گذشته برای رئال مادرید انجام داده ام، گویا است.

پروند والبوئنا:

سابقه با والبوئنا؟ من تاوان آن را پرداختم و مسئول این اتفاق نیستم. همیشه حتی قبل از این موضوع نیز نسبت به تیم ملی فشار زیادی روی من وجود داشته است. این پرونده عواقب زیادی داشت که همه دنیا را درگیر خود کرد.

دشام:

هرگز تصور نمی کنم که دشام و رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نژاد پرست باشند. حتی یک بار هم سابقه نداشته است. آنها نظرسنجی های زیادی در فرانسه برگزار کرده اند و نمی دانم که آیا حقیقت دارند یا نه. در فرانسه مورد حمایت خیلی ها قرار گرفته ام.

حمایت گریزمن:

این مایه افتخار است. او با حضور خود جای من در تیم ملی را پر کرده است. وقتی شک و تردید داشته باشم، به کسانی که دوست دارم فکر می کنم و می دانم که از کجا آمده ام. هرگز عرصه را ترک نخواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج