۵۰۲۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه تابستانی رئال مادرید؛

خرید هازارد و کورتوا؛ فروش موراتا و خامس

رئال مادرید به دنبال جذب هازارد و کورتوا در تابستان است.

وبسایت نود: رئال مادرید به دنبال جذب هازارد و کورتوا در تابستان است. گاردین در گزارشی مدعی شده است باشگاه رئال مادرید دو بازیکن بلژیکی چلسی را جزو اهداف اصلی خود در تابستان ۲۰۱۷ قرار داده و قصد دارد برای جذب آن ها وارد عمل شود. ادن هازارد و تیبو کورتوا دو بازیکن مورد علاقه باشگاه رئال مادرید هستند.

رئال مادرید در تلاش است تا در ادامه سیاست کهکشانی ها (جذب ستارگان بزرگ دنیای فوتبال) دو بازیکن ارزشمند چلسی را به برنابئو بیاورد. ضمن این که انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید در پیش رو است و پرز می خواهد در آستانه برگزاری انتخابات، با خرید ستاره های جدید جایگاهش را مستحکم تر از قبل کند. در عین حال آن ها در حال برنامه ریزی برای دوران پس از رونالدو هستند و به همین دلیل قصد دارند در این تابستان هازارد را به تیم خود اضافه کنند. در این بین رئال مادرید آماده است تا موراتا و خامس رودریگز را در تابستان پیش رو به فروش برساند.

فروش این بازیکنان علاوه بر آن که جای بیشتری در ترکیب تیم برای بازیکنان تازه وارد ایجاد می کند، درآمد خوبی نصیب باشگاه مادریدی می کند. ضمن این که موراتا بازیکن مورد علاقه کونته است، کونته در زمان حضورش در یوونتوس، موراتا را از مادرید به تورین آورد و تابستان گذشته نیز برای جذب او تلاش کرد. موراتا در این فصل کمتر در ترکیب اصلی رئال مادرید به کار گرفته شده و از انتقال به لیگ برتر استقبال می کند. او تابستان ۲۰۱۶ هم از تاتنهام و چلسی پیشنهاد داشت که در نهایت در رئال مادرید ماندنی شد.

موراتا هنوز هم مورد توجه کونته قرار دارد و زیدان هم جزو طرفداران بازی هازارد است، بنابراین رئال مادرید حتی به این قضیه فکر می کند که در ازای بخشی از مبلغ انتقال هازارد به برنابئو، موراتا را به استمفوردبریج منتقل کند. هازارد در حال مذاکره با چلسی برای تمدید قرارداد است، او هنوز سه فصل دیگر از قرارداد فعلی اش با چلسی پیش رو دارد ولی رئال مادرید تصور می کند که این بازیکن بلژیکی از انتقال به لالیگا استقبال می کند. هازارد چندی پیش عنوان کرده بود که اگر هم قرار بر جدایی از چلسی باشد، دوست دارد در اوج این تیم را ترک کند و شاید قهرمانی در لیگ برتر، همان اوج تلقی شود.

در درون دروازه رئال مادرید قطعاً به دنبال جذب دروازه بان جدید در تابستان ۲۰۱۷ است، ناواس فصل خیلی خوبی را در رئال مادرید پشت سر نگذاشته است و حالا رئال در پی دروازه بان جدیدی است. بعد از آن که انتقال ده خیا به رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۵ به بن بست خورد، این دروازه بان اسپانیایی قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد و حالا رئال مادرید تصور می کند جذب او بسیار سخت تر از قبل شده است و توجه شان را به سمت کورتوا معطوف کرده اند. اگرچه کورتوا چندی پیش عنوان کرده بود نمی تواند خودش را در رئال مادرید ببیند، اما سران تیم مادریدی باور دارند که می توانند او را متقاعد به حضور در این تیم کنند. کورتوا سه سال در اتلتیکو بازی کرده و با شرایط مادرید و لالیگا آشنایی کامل دارد. دروازه بان بلژیکی چلسی تا سال ۲۰۱۹ با این تیم قرارداد دارد و هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد با چلسی انجام نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج