۵۰۲۷۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

موفقیتِ مدیران در صنعت ساختمان

شما برای هر برنامه بازاریابی خود با افراد متفاوتی از جمله مدیران کسب‌وکار، مشتریان، نمایندگان فروش، کارکنان خلاق، متخصصان فناوری، مدیران تولید و... در ارتباط خواهید بود. این افراد شخصیت‌های مختلفی دارند و از اصول متفاوتی پیروی می‌کنند. بنابراین شما باید بتوانید ارتباط و همکاری خود با آنها را به بهترین شکل حفظ کنید.


1. اجازه دهید تا شور و شوق شما بدرخشد

سعی کنید شور و شوق‌تان در کار را بروز دهید. شما ممکن است مدیر بازاریابی باشید، اینکه در کارتان انگیزه داشته باشید مثل یک بیماری مسری فراگیر می‌شود. این باعث می‌شود که همکاران شما نیز به وجد آمده و پرانرژی‌تر کار کنند.
موفقیتِ مدیران در صنعت ساختمان

۲. در کارتان متعادل باشید

شما برای دو نهاد کار می‌کنید، از یک سو تیم اجرایی خود که از شما انتظار کمک برای رسیدن به اهداف مالی را دارند و از سوی دیگر مشتریان که انتظار دارند تحت‌تاثیر شما قرار بگیرند و از محصولات و خدمات شما راضی باشند. این دو نهاد در تلاش برای هم زیستی با هم‌ هستند و در این میان نیروهای مخالف شما را به چالش می‌کشند اما اگر شما بتوانید تعادل را برقرار کنید یک مدیر بازاریابی برجسته خواهید بود.

۳. با افراد ارتباط خوب برقرار کنید

شما برای هر برنامه بازاریابی خود با افراد متفاوتی از جمله مدیران کسب‌وکار، مشتریان، نمایندگان فروش، کارکنان خلاق، متخصصان فناوری، مدیران تولید و... در ارتباط خواهید بود. این افراد شخصیت‌های مختلفی دارند و از اصول متفاوتی پیروی می‌کنند. بنابراین شما باید بتوانید ارتباط و همکاری خود با آنها را به بهترین شکل حفظ کنید.

۴. درباره فروش اطلاعات خود را افزایش دهید

همکاری شما با تیم فروش‌تان یکی از مهم‌ترین اصول است، به‌طوری که بازاریابی و فروش حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که دست در دست هم کار کنند.

۵. اهرم اینترنت را جدی بگیرید

از آن جایی که بازاریابی به سمت دنیای دیجیتال می‌رود، درک گسترده‌ای از استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر اینترنت ضروری خواهد بود. شرکت‌ها از شما انتظار دارند بتوانید با مشتریان آنلاین ارتباط برقرار کنید با استفاده از رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی و استراتژی‌های پرداخت و...

۶. زندگی را برای همه آسان کنید

برخی از موثر‌ترین برنامه‌های بازاریابی ساده، روشن هستند. پیام بازاریابی شما زمانی که آن را در ساده‌ترین فرم، آسان برای هضم ارائه دهید در همه جا پخش خواهد شد و مشتریان‌تان درک بهتری از ویژگی‌های محصول شما و سودمندی آن به دست می‌آورند.

۷. به خودتان اعتماد کنید

شما در کارتان از حمایت و کمک بسیاری از افراد استفاده می‌کنید و در هر سطح از مشارکت بسیاری از نظرات و پیشنهادات وجود دارند که به شما کمک می‌کنند اما شما همچنین نیاز دارید تا با اعتمادبه‌نفس و اقتدار برای شرکت‌تان تصمیم‌گیری کنید. استراتژی‌های بازاریابی و تیم بازاریابی شما، تنها با هدایت و رهبری شما پیش می‌روند.

۸. نخستین نفری باشید که با مشتریان خود تعامل می‌کنید

به عنوان یک مدیر بازاریابی فوق‌العاده زرنگ و دانا آینده‌نگری و روش‌های نوآورانه به شما کمک می‌کنند تا محصولات یا خدمات‌تان را توسعه و ترویج دهید. شما راهنمای دیگران خواهید بود به جای اینکه به‌طور مداوم ایده‌های دیگران را تکرار کنید.

۹. وظایف و فعالیت‌ها را اداره کنید

به عنوان یک مدیر بازاریابی، مردم و پروژه‌های مختلفی شما را در فضای کاری، دفتر و بازار احاطه می‌کنند که برای برقراری تعادل و مدیریت زیاد به نظر می‌رسند و از شما انتظار می‌رود که بتوانید کارتان را در زمان معین با بودجه مناسب تکمیل کنید.

۱۰. خودتان را در دسترس کارکنان تان قرار دهید

به عنوان کسی که می‌تواند بازخورد یا مشاوره دهد به کارکنان‌تان کمک کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج