۵۰۲۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پروین: جایزه‌ خودمه به کسی تقدیم نمی کنم!

اسطوره فوتبال ایران پس از دریافت نشان ستاره طلایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیتشر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.

ایسنا: اسطوره فوتبال ایران پس از دریافت نشان ستاره طلایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیتشر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.

علی پروین پس از دریافت نشان ستاره طلایی AFC درباره مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس ازاین هم شاهد دریافت چنین جایزه‌هایی از سوی ایرانیان باشیم. البته همین قدر که خدا تن سالمی به ما داده باید شکر کنیم.

وی ادامه داد: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پیش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد که کار بسیار خوبی بود و حالا هم خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است که در این مراسم حضور داشته باشم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدارش با رییس شورای المپیک آسیا اظهار کرد: خواسته ما از وی این بود که فوتبال آسیا را به اروپا نزدیک‌تر کند. آن زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم فوتبالمان به تدریج به اروپا نزدیک می شد و حالا هم درخواستمان این است که این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه از ایرانیان مقیم مالزی به دلیل استقبالشان از وی تشکر کرد و گفت:‌ استقلال و پرسپولیس درهمه جای دنیا طرفدار دارد و به همین دلیل ما هر جایی که می رویم مورد توجه مردم قرار می گیریم.

به گزارش ایسنا، پروین در ادامه و در پاسخ به این سوال که جایزه خود را به چه کسی تقدیم می کند، گفت: من جایزه‌ام را به هیچ کس تقدیم نمی کنم! در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌های من در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند وآن را می خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند. پس باز هم تاکید می کنم جایزه‌ام رابه کسی تقدیم نمی کنم چون جای این جایزه آماده آماده است.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که به جز پدرش و مادرش چه کسی بیشترین تاثیر را در زندگی‌اش داشته است، گفت: برادار بزرگترم. زمانی که پدرم و مادرم مخالف فوتبال بازی کردن من بودند او خیلی برای من زحمت کشید که فوتبالیست شوم.

پروین درباره سفرش به مالزی هم گفت: این دومین سفر من به مالزی است، بار اول پیش از انقلاب ایران به این کشور آماده بودم و حالا می بینم که همه چیز در این جا تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته در برنامه ۹۰ مصاحبه‌ای از علی پروین پخش شد وی درباره رضایتش از این مصاحبه گفت: به نظر من برنامه قشنگی بود و آقای فردوسی پور زحمت کشیده بود و برای مصاحبه به دفتر ما آماده بود، البته قبل از مصاحبه به او گفتم که اگر می خواهد مرا بپیچاند صحبت نمی‌کنم! در مجموع مصاحبه خیلی خوب بود و فکر می کنم به خاطر درخواست مردم یک بار دیگر هم پخش شود. در این مصاحبه خیلی ساده هر چه ته دلم بود گفتم. البته این تنها گوشه‌ای از صحبت‌های من بود چون اگر بخواهم درباره فوتبال حرف بزنم ۲۰ -۳۰ ساعت طول می‌کشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال همچنین درباره اصطلاح فوتبال علی اصغری که به وی نسبت می دهند گفت: زمانی که در بازی‌های آسیایی پکن قهرمان شدیم به غفوری فرد رییس وقت سازمان تربیت بدنی گفتم که شانسی قهرمان شدیم هیچ مربی این حرف را نمی زد ولی من گفتم که تیم‌های دیگر با جت به سمت پیشرفت می روند و ما با موتور گازی به دنبالشان می رویم.

وی ادامه داد: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم از آسیا چند پله بالاتر رفته بودیم و مثلا از تیم ملی فرانسه که آن روزها یکی از قدرت‌های فوتبال بود با گل دقیقه ۹۰ ۲ بر ۱ باختیم. اکنون اما متاسفانه ما از آسیا عقب‌تر هستیم ولی می توانیم بهتر از این باشیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شد به چه ورزشی روی می‌آورد گفت: من والیبال را خیلی دوست دارم و حتما والیبالیست می شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عجب

      من زياد رو شخصيت ايشون شناخت ندارم اما با اين مصاحبه اي كه ازشون خوندم احساس كردم خيلي متكبره. شايد كاربراي مجله بگن چرا اينجوري قضاوت مي كنم ام از قديم گفتن درخت هرچه بارش بيشتر سنگين تر ومتواضع تر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج