جاباما
۵۰۳۱۰۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

بارسا در بازی با پاری سن ژرمن با سیستم ۳-۴-۳ بازی کرد. این سیستم می‌تواند آینده‌ی فوتبال را دگرگون کند.

ایلنا: بارسا در بازی با پاری سن ژرمن با سیستم ۳-۴-۳ بازی کرد. این سیستم می‌تواند آینده‌ی فوتبال را دگرگون کند.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن ابتکار جالبی به ارمغان آورده و تیمش را با سیستم 3-4-3 روانه‌ی مسابقه کرد. این روش مدافعان خاص خود را می‌طلبد.

در این روش پیکه در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرد و مهره‌ای مطمئن به نظر می‌رسد - چنانکه در بازی برگشت مقابل تیم پاریسی اینگونه بود. در سمت راست نیز ساموئل اومتیتی قرار گرفت که برای این روش مناسب می‌نمود. با این حال، جای ماسکرانو در پست دفاع چپ نیست - آن هم در سیستمی با دفاع سه‌نفره. این بازیکن آرژانتینی ابتدا در پست هافبک میانی بازی می‌کرد، اما در بارسا به دلیل نیاز روز در قلب خط دفاعی به کار گمارده شد. از طرفی، او ۳۲ سال سن دارد و این سن مناسبی برای بازی در کناره‌ها نیست.

بارسلونا می‌تواند یکی از این 5 بازیکن را استخدام کرده و خود را در این پست بیمه کند:

۱. ویکتور لیندلوف - بنفیکا

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

مدافع کلیدی بنفیکا هم توانایی بازی در قلب خط دفاعی را دارد و هم می‌تواند در کناره‌ها به کار گرفته شود.این مدافع 22 ساله‌ی سوئدی می‌تواند با اتکا به قدرت بدنی بالای خود جنگ‌ها و کورس‌ها را در کناره‌ی زمین به سود بلوگرانا تمام کرده و با قدرت حفظ توپ خود بازیسازی را از همان مناطق شروع کند، امری که فلسفه‌ی تیکی‌تاکا و بارسا در سالهای اخیر بوده است. میانگین پاسهای وی 63 پاس در هر بازی است و دقت آنها 89،9 درصد است که برای یک بازیساز میانی هم فوق‌العاده است، چه رسد به یک مدافع.


2. سزار آزپلیکوئتا - چلسی

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

مدافع مورد علاقه‌ی کونته می‌تواند در سیستم دفاع چهار نفره هم برای بارسا بدرخشد. بی‌شک وی بدش نمی‌آید به زادگاه خود برگردد و در یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا توپ بزند. مدافع سابق مارسی در این فصل در کنار موزس از بهترینهای آبی‌ها بوده است.


۳. جاشوا کیمیچ - بایرن مونیخ

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

این بازیکن ملی‌پوش با اینکه تجربه‌ی بازی در سیستم دفاع سه نفره را ندارد با فلسفه‌ی تیکی‌تاکا آشناست. طی دوران مربیگری گواردیولا در بایرن مونیخ او در پست دفاع کناری (دفاع راست) به کار گمارده می‌شد و در دوره‌ی آنچلوتی یک خط جلوتر هم بازی کرده است. او در یوروی اخیر بازیکن ثابت تیم ملی آلمان بود و با سن کمش بازیکنی باتجربه به نظر می‌رسد.


4. آندریاس کریستنسن - چلسی

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

یک استعداد ناب. سال ۲۰۱۲، زمانی که تنها ۱۶ سال داشت، جذب آکادمی فوتبال چلسی شد و در تیم زیر ۲۱ ساله‌های این باشگاه به کار گرفته شد. زمانی که ۲۰ سالش شد به صورت قرضی به مونشن گلادباخ منتقل گشت و در آنجا به قدری خوب بازی کرد که چلسی دوباره خواستار بازگشت وی گردید. او در مونشن گلادباخ با سیستم دفاع سه نفره آشنا شد. همچنین، کریستنسن می‌تواند در پست هافبک دفاعی هم در صورت نیاز بازی کند. در حدود ۹۰ درصد پاسهای او در این فصل صحیح بوده‌اند.


۵. مارکینیوش - پاری سن ژرمن

پنج مدافعی که بارسلونا می‌تواند بخرد

این بازیکن 22ساله و برزیلی شانس اول در میان این 5 گزینه است. زمانی که 17 ساله بود در تیم زیر 21 سال برزیل در پست دفاع میانی به کار گرفته شد و پس از پیوستن به پاری سن ژرمن مدافع راست شد - شاید چون داوید لوییز و تیاگو سیلوا در این تیم حضور داشتند. 93 درصد پاسهای بازیکن سابق رم در این فصل صحیح بوده است. گفته می‌شود بارسلونا حاضر است برای انتقال او 40 میلیون یورو هزینه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسین

      مطلب جالبی بود بازهم از این دست مطالب بذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج