۵۰۳۱۵۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تریلر فیلم «دفترچه مرگ»

«دفترچه مرگ» در سال ۲۰۰۳ به روی آنتن رفت و خیلی زود در سراسر جهان به یک پدیده تبدیل شد. داستان پسر جوانی که به دفترچه‌‌ی فرشتگان مرگ (شینیگامی) دست پیدا می‌کند و با نوشتن نام هر کسی در آن می‌تواند جان او را بگیرد.

وب سایت مجله دنیای تصویر: دنیای انیمه‌های ژاپنی به قدری عجیب، پیچیده و پر از ایده‌های بکر است که هالیوود در تمام این سال‌ها با وجود تلاش‌های نافرجام نتوانسته که اقتباس سینمایی موفقی شاهکارهای ژاپنی را به سرانجام برساند. در حالی که الهام و تاثیر انیمه‌های بزرگ بر روی فیلمسازانی چون کریستوفر نولان و واچوفکسی‌ها آشکار و قابل بحث است.

به نظر می‌رسد که امسال این طلسم شکسته خواهد شد، البته معلوم نیست که دو ریسک بزرگ و پر سر و صدا به نتیجه می‌رسد یا نه. از یک سو بازسازی زنده و سینمایی روح در پوسته (Ghost in the Shell) کنجاوی زیادی را برانگیخته و از سوی دیگر خیلی‌ها منتظر اقتباس نت‌فلیکس از سریال انیمیشن محبوب دفترچه مرگ (Death Note) هستند.

«دفترچه مرگ» در سال ۲۰۰۳ به روی آنتن رفت و خیلی زود در سراسر جهان به یک پدیده تبدیل شد. داستان پسر جوانی که به دفترچه‌‌ی فرشتگان مرگ (شینیگامی) دست پیدا می‌کند و با نوشتن نام هر کسی در آن می‌تواند جان او را بگیرد.

سال‌ها بود که اخبار ضد و نقیضی از بازسازی و تولید نسخه‌ی سینمایی «دفترچه مرگ» در هالیوود به گوش می‌رسید اما بالاخره سال گذشته بود که نت‌فلیکس رسما کلید خوردن «دفترچه مرگ» را تایید کرد.

در فیلم اقتباسی نت‌فلیکس داستان از ژاپن به سیاتل منتقل شده و نقش ریوک، همان شینیگامی عجیب و جذاب داستان را هم ویلم دفو ایفا کرده است. فیلمنامه «دفترچه مرگ» آمریکایی را جرمی اسلیتر نوشته و کارگردانی آن را هم آدام وینگارد بر عهده داشته که هر دو از استعدادهای جدید ژانر وحشت به شمار می‌آیند.

انتشار اولین تریلر رسمی «دفترچه مرگ» در روزهای گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرده است، فیلمی که آگوست امسال در سینما به نمایش در می‌آید و از طریق وبسایت نتفلیکس منتشر خواهد شد.

اولین تریلر دفترچه مرگ (دث نوت) را در اینجا تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر فیلم «دفترچه مرگ»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج