جاباما
۵۰۳۳۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتا در مسیر پیوستن به چلسی قرار گرفته است

آنتونیو کونته می خواهد آلوارو موراتا را برای پیوستن به چلسی متقاعد کند. آبی های لندن قصد دارند پیشنهادی ۶۵ میلیون یورویی برای مهاجم ملی پوش اسپانیایی ارائه دهند.

وبسایت نود: آلوارو موراتا با توجه به وضعیتش در این فصل قصد دارد در تابستان آینده مجددا از رئال مادرید جدا شود. موراتا همیشه تمایل به ماندن در رئال مادرید داشته و قراردادش با این باشگاه تا تابستان ۲۰۲۲ معتبر است اما به نظر می رسد که او نتوانسته نظر زیدان را جلب کند. چلسی تابستان گذشته هم برای جذب موراتا تلاش های فراوانی انجام داد اما ناکام ماند ولی به نظر می رسد اکنون کونته شانس بیشتری برای در اختیار داشتن موراتا برای فصل آینده داشته باشد.

کونته در سال ۲۰۱۴ توانست موراتا را راضی به پیوستن به یوونتوس کند اما اندکی بعد و به دلیل پیشنهاد دادن پست سرمربیگری تیم ملی از یوونتوس جدا شد. اکنون کونته بار دیگر می خواهد شانسش برای جذب این مهاجم جوان و آینده دار را امتحان کند.

رئال مادرید برای بازخرید موراتا از یوونتوس ۳۰ میلیون یورو هزینه کرد و اکنون چلسی برای جذب این مهاجم می خواهد پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی ارائه دهد. از سویی دیگر در صورت جدایی موراتا، رئال مادرید به دنبال جذب جانشین برای او خواهد بود و از کایلیان امباپه مهاجم ۱۸ ساله موناکو به عنوان گزینه اول این باشگاه نام برده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج