جاباما
۵۰۳۴۴۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۴۵)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

فیلم اکشن-کمدی "بی‌واچ" یا "گارد ساحلی" (Baywatch) که قرار است در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۷ اکران شود، نسخه ای اقتباسی از سریالی به همین نام است که با این امید ساخته شده که برند "بی واچ" را زنده کند و برای این منظور از دواین جانسون و زک افران کمک گرفته است. ست گوردون آن را کارگردانی کرده و الکساندرا داداریو، پریانکا چوپرا، کلی رورباک، جان بس، ایلفنش هادرا و هانیبال بورس نیز از بازیگران آن هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

آخرین فیلم مارتین مک‌دونا (نویسنده/کارگردان) "سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری" (Three Billboards Outside Ebbing Missouri) فرانسیس مک‌دورمند را در نقش میلدرد هیس به تصویر کشیده شده که بیلبوردهایی خارج از شهر خود نصب می کند که نارضایتی اش را از اداره پلیس پس از عدم موفقیت آنها در دستگیری قاتل دخترش، نشان می دهد. نزاعی بین میلدرد، رئیس پلیس شهر (وودی هارلسون) و معاونش، افسر دیکسون (سم راکول) در می گیرد. این فیلم اواخر امسال اکران خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

آدام وینگارد فیلمی اقتباسی از سریال مانگا به نام "یادداشت مرگ" (Death Note) ساخته که نوبت اکران ۲۵ آگوست دارد. پس از موفقیت فیلم های "بعدی تو هستی" و "مهمان"، فیلم "بلیر ویچ" شکست خورد، ولی در مورد این فیلم آخر از وینگارد، زمزمه های خوبی وجود دارد و داستان آن درباره یک دانش آموز دبیرستانی به نام لایت ترنر (نت وولف) است که یک دفتر یادداشت ماورای طبیعی پیدا می کند که نیروهای مهلکی را آزاد می کند. ویلم دافو صداپیشگی رویک، خدای مرگ، را انجام داده و لاکیث استنفیلد، مارگارت کوالی و شی ویهام هم در آن نقش آفرینی کرده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

"کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسی" (Captain Underpants: The First Epic Movie) که بر اساس سری کتاب های پرفروشی به همین نام ساخته شده، ماجرای جورج (با صدای کوین هارت) و هارولد (توماس میدلدیچ) را به تصویر می کشد که مدیرشان، آقای کروپ (اد هلمز) را هیپنوتیزم می کنند تا فکر کند ابرقهرمانی به نام کاپیتان زیرشلواری است. دیوید سورن این انیمیشن را کارگردانی کرده که قرار است دوم ژوئن 2017 به اکران عمومی درآید و نیک کرول، جوردن پیل و کریستن شال نیز در آن صداپیشگی کرده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

جان لیثگا برای بازی در نقش وینستون چرچیل در "تاج" نامزدی جایزه گلدن گلوب را به دست آورد، ولی دو بازیگر دیگر نیز امسال شانس دارند. گری الدمن در نقش نخست وزیر در فیلم «سیاه ترین ساعت" ساخته جو رایت ایفای نقش کرده که ۲۴ نوامبر اکران می شود و برایان کاکس در "چرچیل" (Churchill) دیده خواهد شد که دوم ژوئن به نمایش در می آید. این فیلم که سکان کارگردانی آن به دست جاناتان تپلیتزکی است، به نمایش تقلای چرچیل با میراثش می پردازد. میراندا ریچاردسون نقش همسر چرچیل، کلمنتاین، را بازی می کند و جان اسلتری در نقش ژنرال دوایت آیزنهاور بازی می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

ریچل وایس در فیلم اقتباسی "دخترعموی من ریچل" (My Cousin Rachel) از روی رمان کلاسیکی به همین نام از دافته دوموریه درباره مردی انگلیسی (با بازی سم کلفلین) بازی کرده که نقشه قتل دخترعمویش را می کشد ولی در نهایت شیفته جذابیت و دلربایی او می شود. راجر میچل این فیلم را کارگردانی کرده و ایان گلن و هالیدی گرینجر هم در آن نقش آفرینی کرده اند. دخترعموی من ریچل قرار است نهم ژوئن 2017 اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)

در "زندگی شیرین" (The Sweet Life) کریس مسینا و ابیگیل اسپنسر عاشق هم می شوند در حالیکه از شیکاگو به سان فرانسیسکو می روند تا از روی پل گلدن گیت بپرند. راب اسپرا این فیلم را از روی فیلمنامه ای از جرد راپاپورت کارگردانی نموده و قرار است این فیلم هفتم آوریل به نمایش عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (45)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• مایکل شنون در حال حاضر گزینه مطلوب برای بازی در نقش کیبل مقابل رایان رینولدز در "ددپول 2" (Deadpool 2) است. (منبع: Heat Vision)

• رابرت داونی جونیور قرار است در فیلم "سفر دکتر دولیتل" (The Voyage of Doctor Dolittle) بازی کند و استیون گاهان این فیلم را کارگردانی می کند. (منبع: Variety)

• سم الیوت به بردلی کوپر و لیدی گاگا پیوست تا در فیلم بازسازی شده کوپر از "ستاره ای متولد شده است" (A Star Is Born) نقش آفرینی نماید. (منبع: Deadline)

• هیلاری سوانک، مایکل شنون، بلایث دنر، رابرت فارستر و تیسا فارمیگا قرار است در "آنچه آنها داشتند" (What They Had) به کارگردانی الیزابت چامکو بازی کنند. (منبع: THR)

• کیت مک‌کینون و میلا کونیس در اکشن-کمدی "جاسوسی که مرا ترک کرد" (The Spy Who Dumped Me) نقش آفرینی نمایند. (منبع: Deadline)

• گواندولین کریستی به مندی مور و آماندلا استنبرگ پیوست تا در فیلم اقتباسی جنیفر یو نلوسن از سه گانه "ذهن های تاریک" (Darkest Minds) اثر الکساندرا براکن بازی کند. (منبع: Heat Vision)

• کایل چندلر همراه با جیسون بیتمن، ریچل مک‌آدامز و جسی پلمونس در کمدی "شب بازی" (Game Night) ایفای نقش می کند. (منبع: THR)

• بیل هیدر و ایسا رای در فیلم "امپراتور آرامش" (Empress of Serenity) که اولین فیلم جسی اندروز به عنوان کارگردان است بازی می کنند. (منبع: THR)

• لورا درن در حال مذاکره برای پیوستن به کریستن استوارت در فیلم "جی تی لوروی" (JT LeRoy) به کارگردانی جاستین کلی است. (منبع: THR)

• بری لارسون در فیلم بلند آمازون به نام "ویکتوریا وودهال" (Victoria Woodhull) نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: THR)

• کریستن ویگ در حال مذاکره برای پیوستن به کیت بلانشت در فیلم "کجا رفته بودی برنادت؟" (Where'd You Go Bernadette?) به کارگردانی ریچارد لینکلیتر است. (منبع: Deadline)

• ایمی شومر به علت تداخل برنامه هایش، از فیلم سینمایی اکشن-زنده "باربی" (Barbie) کنار گذاشته شد. (منبع: Variety)

• سونی در حال ساخت فیلم سینمایی "سمور نقره ای و گربه سیاه" (Silver Sable and Black Cat) به نویسندگی کریس یوست است. (منبع: Heat Vision)

• تام ویتز و الیزابت ماس در حال مذاکره برای پیوستن به رابرت ردفورد، کیسی افلک، سیس اسپاسک، دنی گلاور، و تایک سامپتر در فیلم "پیرمرد و تفنگ" (Old Man and the Gun) ساخته دیوید لووری هستند. (منبع: Deadline)

• ربه‌کا میلر (نویسنده/کارگردان) استیو کارل، ایمی شومر و نیکول کیدمن را برای فیلمش، "سراغ من آمد" (She Came to Me) انتخاب کرده است. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج