۵۰۳۶۰۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سازندگان «وست‌ورلد» از فصل دوم سریال می‌گویند

جاناتان نولان و لیزا جوی طراحان و نویسندگان اصلی «وست ورلد»‌ به همراه جمعی از بازیگران این سریال در نشستی که در ۳۴امین دوره‌ی PaleyFest برگزار شد حاضر شدند و به سؤالات طرفداران این سریال پاسخ دادند.

وب سایت فیلم نت نیوز: جاناتان نولان و لیزا جوی طراحان و نویسندگان اصلی «وست ورلد»‌ به همراه جمعی از بازیگران این سریال در نشستی که در ۳۴امین دوره‌ی PaleyFest برگزار شد حاضر شدند و به سؤالات طرفداران این سریال پاسخ دادند.
سازندگان «وست‌ورلد» از فصل دوم سریال می‌گویند

وست‌ورلد سریال جدید شبکه‌ی HBO است که با فصل اول و خط داستانی جذابی که ارائه داد و نیز معماها و رمز و رازهای بسیاری که در دل دنیایش گذاشته بود موفق شد هواداران زیادی را به دست آورد. با پایان فصل اول، بسیاری از سؤالات سریال پاسخ داده شد و داستان به سرانجام نسبتاً مشخصی رسید، اما همچنان معماها و ابهامات زیادی در این سریال باقی ماند که بینندگانش را برای فصل دوم مشتاق نگه دارد.

حالا سازندگان این سریال به همراه چند تن از بازیگران اصلی یعنی ایون ریچل وود، تندی نیوتن، جیمز مردسن و اد هریس در نشستی در جشنواره‌ی PaleyFest حاضر شدند و درباره‌ی فصل دوم و تصمیماتی که در ساخت فصل اول گرفتند صحبت کردند.

بازیگران سریال، از این گفتند که در طول ساخت فصل اول چقدر اطلاعات کمی از روند کلی داستان داشتند و در واقع فیلمنامه به تدریج به دستشان می‌رسید و آن را می‌خواندند. جیمز مردسن،‌ بازیگر نقش تدی در این سریال گفت: «ما همه کلی سؤال در ذهنمان داشتیم و جوابی نمی‌گرفتیم. ولی من با این قضیه مشکلی نداشتم. اشتیاق برای سر در آوردن از ماجراها چیز شگفت‌انگیزی است. ولی اگر اجازه دهید سریال کار خودش را بکند و کم کم جوا‌ب‌ها را برایتان رو کند، لذت بیشتری خواهید برد.»

در بخش دیگری از این نشست، جاناتان نولان از شبکه‌های مجازی و حدس و گمان‌هایی که طرفداران در این رسانه‌ها می‌زنند گلایه کرد و گفت: «این که مردم غافلگیری‌های داستان را حدس می‌زنند و بعد در اینترنت منتشرش می‌کنند گاهی اوقات اعصاب خرد کن است. اما از سوی دیگر نشان می‌دهد که چقدر مخاطبان این سریال درگیر داستان شده‌اند.»

او در ادامه به شوخی گفت: «این چیز لذت‌بخشی‌ است،‌ اما خواهشاً‌ دیگر این کار را نکنید.»

یکی از بخش‌های جذاب وست‌ورلد موسیقی متن آن و مخصوصاً موسیقی پیانوی معروف این سریال بود که در جاهای مختلف، آهنگ‌های معروف و شناخته شده‌ی زمان ما را با تنظیمی متفاوت پخش می‌کرد. صحبت درباره‌ی موسیقی فصل دوم باعث شد لیزا جوی (همسر جاناتان نولان و از طراحان اصلی سریال) مسائلی را درباره‌ی آن مطرح کند: « ما یک دختر خردسال داریم، برای همین در خانه کلی از وقتمان با دیدن برنامه‌ها و فیلم‌های کودکان می‌گذرد. و یکی از این فیلم‌ها به نظرمان از نظر موسیقیایی عالی آمده است. پس ممکن است در فصل بعد یکی از موسیقی‌های کودکانه را با تنظیمی تاریک و جدی و غمگین بشنویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج