۵۰۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

به روز كردن دكوراسيون اتاق نشيمن

به آساني مي‌توانيد دكوراسيون اتاق نشيمن خود را كه با گذشت زمان تكراري و خسته كننده شده تغيير دهيد و فضايي تازه و شاد را براي اعضاي خانواده آماده كنيد تا همه از بودن در كنار هم لذت ببرند.

به روز كردن دكوراسيون اتاق نشيمن

به روز كردن دكوراسيون اتاق نشيمن

۱. حال و هواي رنگي

رنگ يا رنگ‌هايي كه براي دكوراسيون اتاق نشيمن انتخاب مي‌كنيد، بر حالت و احساس ميهمانان شما و كساني كه در فضا به سر مي‌برند تاثير مي‌گذارد. رنگ‌ها به نسبت ماهيت گرم يا سردي كه دارند و هم‌چنين ميزان شدت‌شان مي‌توانند آرامش‌بخش يا انرژي‌زا باشند. مي‌توانيد رنگ‌هاي مختلف را به وسيله عناصر گوناگون در اتاق وارد سازيد، رنگ‌هاي موجود را تعديل كنيد و در احساس حاكم بر اتاق تحول ايجاد كنيد.

۲. تعمير ديوارها و سقف

اتاق نشيمن يك فضاي عمومي است و معمولا ديوارهاي اتاق نشيمن بيش از ديوارهاي فضاهاي ديگر آسيب مي‌بينند. زماني كه ديوارها زخمي و ناسالم باشند نيز جلوه كل دكوراسيون فضا ناخوشايند و نازيبا مي‌شود. نوسازي و لكه‌گيري ديوارها و سقف در اتاق نشيمن يكي از راه‌هاي زيباسازي و ايجاد تحول در جلوه دكوراسيون اين فضاست.

۳. كف‌پوش راحت و شيك

كف‌پوش يكي از تاثيرگذارترين عناصر در دكوراسيون اتاق نشيمن است. به كف‌پوش اتاق نشيمن خود نگاه كنيد. اگر نياز به نوسازي و تعمير دارد اين كار را انجام دهيد، اما اگر قديمي و فرسوده شده، بهتر است آن را تعوبض كنيد. كف‌پوش اتاق نشيمن بايد راحت و در عين حال بادوام و مقاوم باشد. انواع مناسب سنگ‌، سراميك، پاركت و لمينيت مي‌توانند گزينه‌هاي مناسبي براي كف‌پوش اتاق نشيمن باشند.


به روز كردن دكوراسيون اتاق نشيمن

۴. نقطه كانوني

اگر اتاق نشيمن نقطه كانوني ندارد، براي دكوراسيون آن يك نقطه كانوني در نظر بگيريد. وجود نقطه كانوني در دكوراسيون اتاق نشيمن، به دكوراسيون مركزيت و انسجام مي‌دهد. عناصري كه مي‌توانند به عنوان نقطه كانوني در نظر گرفته شوند عبارتند از: شومينه يا سيستم صوتي مجهز و كامل يا حتي يك پنجره زيبا با منظره‌اي زيبا و خيره‌كننده. مهم آن است كه به عنصري كه در جايگاه نقطه كانوني قرار مي‌گيرد به خوبي پرداخته شود.

۵. فضايي راحت براي گفت‌وگو

اتاق نشيمن يك محيط اجتماعي و عمومي است؛ از اين رو بايد فضا براي گپ و گفت‌وگوهاي صميمي و راحت آماده شود. مبلمان را به صورت گروهي دور هم بچينيد، به گونه‌اي كه كساني كه دور آن نشسته‌اند به آساني همديگر را ببينند و با هم صحبت كنند. در صورت امكان، بيش از يك گروه گفت‌وگو در دكوراسيون اتاق نشيمن تشكيل دهيد تا افراد مختلف بتوانند جدا از گروه ديگر به گفت‌وگو بپردازند.


به روز كردن دكوراسيون اتاق نشيمن

۶. پوشش پنجره‌ها

اگر مدت بسيار زيادي است كه از پرده‌هاي فعلي در دكوراسيون خانه خود استفاده مي‌كنيد، ديگر زمان آن رسيده كه آن‌ها را با پرده‌اي تازه با مدل و رنگي جديد عوض كنيد و حتي اگر مشكل ديد و حريم خصوصي را نداريد، مي‌توانيد چهارچوب پنجره‌ها را عوض و نو كنيد و هيچ پوششي نيز براي آن قرار ندهيد.

۷. صدا و سيما

اگر سيستم صوتي و تصويري شما بسيار قديمي و پراكنده است، بهتر است جاي آن را با يك سيستم صوتي و تصويري جديد و مجهز به فناوري روز عوض كنيد و يك مركز صوتي و تصويري زيبا و مجهز را به وجود آوريد.

۸. هنر و كلكسيون‌هاي زيبا

آثار هنري و هم‌چنين كلكسيون‌هاي زيبا مي‌توانند به دكوراسيون اتاق نشيمن شما جذابيت و هويت دهند. آثار هنري مي‌تواند انواع تابلوها و مجسمه‌هاي زيبا باشد. كلكسيون نيز مي‌تواند مجموعه‌اي از قاب عكس‌هاي خانوادگي زيبا باشد كه به گونه‌اي زيبا دور هم جمع شده‌اند. مي‌توانيد به جاي يك تابلوي بزرگ از تعدادي تابلوي كوچك‌تر به صورت گروهي استفاده كنيد. هرگاه قصد نصب تابلويي بر ديوار داشتيد فراموش نكنيد كه بايد آن را در سطح ديد افراد قرار دهيد. افراد نبايد براي ديدن تابلو سرشان را بالا بگيرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج