۵۰۳۸۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امدادرسانی به ۳۷۷ خانوار سیل زده خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به دنبال بارش‌های شدید اخیر و جاری شدن سیلاب به به ۳۷۷ خانوار سیل زده امدادرسانی شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به دنبال بارش‌های شدید اخیر و جاری شدن سیلاب به به ۳۷۷ خانوار سیل زده امدادرسانی شد.

دکتر علی خدادادی اظهار کرد: به دنبال بارش های شدید روزهای سوم و چهارم فروردین ماه و جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی بسیاری از مناطق روستایی و شهری، ۸۱۱ نفر در اردوگاه های اسکان موقت و چادرهای امدادی اسکان داده شدند و به ۳۷۷ خانوار سیل زده در استان امداد رسانی شد.

وی با اشاره به توزیع اقلام ضروری در مناطق سیل زده تصریح کرد: طی این مدت ۲۰ دستگاه چادر، ۴۷۴ متر موکت، ۷۴۲ تخته پتو و همچنین اقلام مورد نیاز نظیر کنسرو، قند و شکر و چای و نایلون پوششی میان افراد سیل زده توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در جریان سیلاب آخر هفته گذشته، ۲۲ تیم عملیاتی مشتمل بر ۱۱۹ نفر پرسنل، امدادگر و نجاتگر با استفاده از ۲۲ خودروی آمبولانس و پشتیبانی به مناطق سیل زده امدادرسانی کردند.

در پی بارندگی های اخیر شهرستان های اندیمشک، دزفول، باغملک، رامهرمز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، آغاجاری، شادگان و هفتکل متاثر از سیل شدند و همچنین حومه و مرکز شهرستان آبادان، بخش مرکزی بندر ماهشهر، بخش مرکزی خرمشهر، مناطق تشان، کره سیاه، کوتک، ویسی و مرکزی بهبهان، مناطق مرکزی، سرجولکی، جولکی، هادی خانی، شهرک حر و شهرک بلال از توابع آغاجاری متأثر از سیل ناشی از بارش های شدید شدند و به اهالی این مناطق امدادرسانی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج