۵۰۳۹۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورود ۸ میلیون زائر به خراسان رضوی

حدود ۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۵۷۵۲ نفر زائر به استان در ۱۲ روز گذشته وارد خراسان رضوی شدند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد دارد.

خبرگزاری فارس: حدود ۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۵۷۵۲ نفر زائر به استان در ۱۲ روز گذشته وارد خراسان رضوی شدند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد دارد.

مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار ورودی مسافران از 25 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال به استان از طریق حمل و نقل جاده‌ای، 705 هزار و 157 نفر بوده است که سهم 8.9 درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته دو درصد رشد دارد.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در ۱۲ روز گذشته را ۱۷۶ هزار ۷۴۵ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دارد و ۲.۲ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی سهم مسافران ریلی ورودی از 25 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، 3 درصد اعلام کرد و افزود: 235 هزار و 245 نفر در 12 روز گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته 29 درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: شش میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۲۸ نفر نیز از طریق خودروی شخصی به استان وارد شدند که ۸۶ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد رشد دارد.

وی همچنین از ورود 4 میلیون و 758 هزار و 399 نفر زائر به مشهد مقدس در 12 روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد رشد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج