۵۰۳۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عزت‌الله رمضانی‌فر از «علی‌البدل» می گوید

بازیگر سریال" علی البدل" از ساخت یک فیلم سینمایی و حضور در چند اثر دیگر خبر داد.

هنرآنلاین: بازیگر سریال" علی البدل" از ساخت یک فیلم سینمایی و حضور در چند اثر دیگر خبر داد.

عزت الله رمضانی‌فر در ایام نوروز ۹۶ با سریال" علی البدل" مهمان خانه‌ها شده است.
عزت‌الله رمضانی‌فر از «علی‌البدل» می گوید

او در گفت‌وگو با ما درباره این نقش و همچنین سایر فعالیت‌های خود گفت: سریال "علی البدل" را برای پخش در نوروز دارم که در حوالی همدان کار شده است. این روستا توسط پنج نفر شورای ده اداره می‌شود که من یکی از این اعضا هستم و بر اثر اتفاقاتی که می‌افتد اعضای علی‌البدل وارد شورا می‌شوند و قصه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ یک سریال دیگر در زنجان بازی کردم و فیلم سینمایی "دم سرد" را هم داشتم که در جشنواره‌های خارجی خوش درخشید، ضمن این که فیلم کوتاهی هم داشتم که آن هم در بخش بین‌الملل خوب دیده شد.

بازیگر "شهردار مدرسه" درباره سایر فعالیت‌های خود در سال ۹۶ اظهار کرد: الان قراردادی دارم برای یک فیلم سینمایی با عنوان "کهریزک" که داستان چند پیرمرد و پیر زن است که می‌خواهند از آنجا فرار کنند و در پی این اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد که قصه فیلم را شکل می‌دهد. در سال جدید و برای تلویزیون قرار است یک کار خودم کارگردانی کنم که پروانه ساخت آن هم گرفته شده است، به نام "هشت ریشتر" که یک کار روستایی در ژانر طنز است و خرداد کلید خواهد خورد.

رمضانی‌فر افزود: سپهر محمدی که با او پیش‌تر هم کار کرده بودم، قرار است یک سریال بزرگ وعظیمی کار کند به نام "باغ سردار" که با من در این باره صحبت‌هایی شده است و قرار است در آن حضور داشته باشم.

وی در ادامه درباره عملکرد خود در سال ۹۵ بیان کرد: به جز سریال "علی البدل"، چند تله فیلم بازی کردم، چند کار هم رد کردم چرا که در این سن و سال دیگر نمی‌شود هر نقشی را پذیرفت.

بازیگر "کفش‌های میرزا نوروز" برای هموطنانش اینطور آرزو کرد: آرزوی سلامتی برای همه دارم و اینکه امنیت همواره در کشور ما وجود داشته باشد. در کل منطقه خاورمیانه واطراف ما همه کشورها درگیر جنگ هستند و از خداوند می‌خواهم که این امنیت را از ما نگیرد. از جوانان هم خواهش می‌کنم که به سمت اعتیاد نروند و حتی قلیان هم مصرف نکنند تا همیشه سالم و سلامت باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج