جاباما
۵۰۴۰۱۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یاشار سلطانی‌: منعی برای حضور در انتخابات ندارم

مدیر مسئول سایت معماری‌نیوز گفت: اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله شهرداری وجود دارد.

خبرگزاری ایلنا: مدیر مسئول سایت معماری‌نیوز گفت: اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله شهرداری وجود دارد.

یاشار سلطانی؛ افشا کننده تخلفات شهرداری در واگذاری املاک به برخی افراد در خصوص احتمال رد صلاحیت‌اش در انتخابات شورای شهر تهران خود اظهار داشت: پرونده من در دادسرا باز است و هنوز هیچ حکمی اعلام نشده و تا وقتی که حکم قطعی صادر نشود و دادگاه تجدیدنظر آن را تایید نکند منعی برای حضور من در انتخابات وجود ندارد.

مدیر مسئول سایت معماری‌نیوز ادامه داد: در حکم نهایی نیز باید محرومیت من از فعالیت‌های اجتماعی قید شود البته من سوءپیشینه خود را هفته آخر سال از دادسرای رسانه گرفتم و باالطبع آقای قطبی در جریان هستند که آن را امضا کردند.

او در خصوص اینکه آیا در لیستی قرار دارد یا خیر گفت: تا به امروز از سوی هیچ گروهی برای حضور در لیست با من صحبتی نشده و قصد دارم به صورت مستقل در انتخابات شرکت کنم.

سلطانی تصریح کرد: اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله در شهرداری وجود دارد . در حال حاضر درآمد پایدار مهم‌تر از هر چیز است بعد از آن انحراف در قراردادها و یک سری از مجوزها همچون برج‌سازی‌ها شهر را نابود کرده است.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: افرادی باید در شهرداری قرار بگیرند که خوشنام و پاکدست باشند و برای شهر برنامه داشته باشند. من ٧ سال است نقد مدیریت شهری را به صورت تخصصی دنبال می‌کنم.

سلطانی در خصوص وضعیت سایت معماری‌نیوز گفت: سایت هنوز فیلتر است و گفته‌اند چون هنوز پرونده باز است امکان رفع فیلتر وجود ندارد اما من سعی خودم را می‌کنم هرچند بعید می‌دانم تا قبل از انتخابات اتفاق خاصی صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر رد نشود حتما رای بالایی عضو شورای شهر میشود.
      اما یاشار جان مبارزه با فساد راحت نیست فقط حواست باشه فاسد نشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج