۵۰۴۰۲۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یک زن

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم ۲۳ ساله گیلانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم ۲۳ ساله گیلانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۳ ساله گیلانی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی او در اینستاگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با پی‌جویی‌ فنی عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروند گیلانی در اینستاگرام شناسایی شد، تصریح کرد: متهم مردی ۲۷ ساله اهل و ساکن رشت و همسر سابق شاکیه بوده است.

سرهنگ محمدخانی ادامه داد: متهم با توجه به دلایل دیجیتال کشف شده، به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و پرونده او برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

رئیس پلیس فتا گیلان یادآور شد: طبق ماده ۱۷ فصل پنجم هتک حیثیت و نشر اکاذیب قانون جرایم رایانه ای، هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پرداخت ۵ میلیون تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

وی در خاتمه سخنانش گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا خود میدانی چی باعث میشه دونفر که روزهایی مال هم بودن برای هم بودن ودو جسم در یک روح اما چرا ان میشود که روزی این دونفر یعنی زن وشوهر بخون هم دیگه تشنه و در این زمانه که هرچه متعلقات عوضی بودن بکله هردو رخنه وهر کدام هرچی از دستش برمیاد انجام تا دیگری رو بخاک بزنه اره همینه زن به مرد و مرد به زن دشنام وتوهین و اذیت پنهان واشکاد سعی ذر مغلوب کردن دیگری که مسلما با دروغ وفریب دیگران رو نزدیک به خواست خود بخصوص در سالهای اخیر بکمک گروهای مجازی اغلب میشنویم و میبینیم که زنی بشوهر ویا برعکس در تاخت وتاز واصلا عین خیللشون نیست من چه میکنم بحرحال نفر روبرویی سالها وماهایی در محرمانه ترین در کنار هم بودیم پس معرفت داشته وبا الام از دستور هدا از نامردی برای له کردن دیگری استفاده نکنیم چه انکه بحرحال این نیز بگذرد یادم باشه --------

    • بدون نام

      خااااااک بر سرش کنن مرتیکه ی نامرد

    • تتت

      داستان نوشته

    • بدون نام

      بعضی ها از ادمیت بویی نبرده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج