جاباما
۵۰۴۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن: شاگردان مورینیو این فصل بدشانس بوده‌اند

سرمربی پیشین شیاطین سرخ معتقد است تیم‌تحت هدایت ژوزه مورینیو این فصل بدشانس بوده، وگرنه حالا باید با چلسی در راه کورس قهرمانی رقابت می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: منچستریونایتد که پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳، با دیوید مویس و بعد از آن با لوئیز فن‌خال نتوانست دوران اوج خود را ادامه دهد و دچار افت شد، این فصل با ژوزه مورینیو نشانه‌هایی از آن منچستر پرقدرت را دارد، هرچند هنوز هم با آن روزهای اوجش فاصله دارد.

سرالکس فرگوسن که در زمان حضور ۲۶ ساله‌اش روی نیمکت شیاطین سرخ ۳۸ عنوان قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «سیریوس ایکس‌ام» گفت: مورینیو این فصل کمی بدشانس بوده چون چند بازی خانگی بوده که منچستریونایتد فوق‌العاده بازی کرده، اما در نهایت با تساوی از آنها بیرون آمده است. اگر آنها در آن بازی‌ها به پیروزی می‌رسیدند حالا شایسته به چالش کشاندن لیگ برتر بودند و شکی از این بابت نیست.

منچستریونایتد که در فصل جاری لیگ برتر ۱۰ تساوی کسب کرده، در حال حاضر با ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با چلسی صدرنشین ۱۷ امتیاز اختلاف دارد. شاگردان آقای خاص با وجود حذف از رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا رسانده‌اند و شانس اول قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌روند.

سرمربی اسطوره‌ای سرخپوشان شهر منچستر در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من‌یونایتد این فصل موفق به قهرمانی در جام اتحادیه شده و در لیگ اروپا هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد. قهرمانی در لیگ اروپا حالا برای شیاطین سرخ خیلی مهم است چون از این طریق می‌شود سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رقابت در لیگ برتر خیلی جدی است و پشت‌سر چلسی، تیم‌های تاتنهام، آرسنال، لیورپول و ما (منچستریونایتد) برای کسب جایگاه دومی تا چهارمی در حال نبرد هستند. در هفته‌های پایانی قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسان نخواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند از همین لیگ برتر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد، اما لیگ اروپا بهترین فرصت شیاطین سرخ برای راهیابی به لیگ قهرمانان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج