جاباما
۵۰۴۲۶۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

در دیدار با روحانی عنوان شد:

پوتین: ایران شریک قابل اعتماد روسیه است

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود از ایران به عنوان شریکی با ثبات و قابل اعتماد در همه زمینه های اقتصادی و بین المللی یاد کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از ایتارتاس، رئیس جمهوری روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود از ایران به عنوان شریکی با ثبات و قابل اعتماد در همه زمینه های اقتصادی و بین المللی یاد کرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در دیدار امروز سه شنبه با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود، از ایران به عنوان همسایه ای خوب و شریکی با ثبات و قابل اعتماد یاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران و روسیه از همکاری موثری در همه زمینه ها بر خوردار هستند، گفت: این همکاری شامل فعالیت های بین المللی و حل مسائل مهم و حساس بین المللی و همچنین زمینه های اقتصادی می شود.

پوتین ادامه داد: اخیرا ما به نتایج قابل ملاحظه ای در همه این حوزه ها دست یافته ایم.

وی به عنوان شاهدی بر اظهارات خود به رشد ۷۰ درصدی مبادلات دو جانبه در سال میلادی ۲۰۱۶ اشاره کرد و از آن به عنوان پدیده ای منحصر به فرد در اوضاع پیچیده اقتصادی دنیای امروز نام برد و آن را دستاورد بزرگی برای دولت روحانی برشمرد.

روحانی نیز انگیزه همکاری ایران و روسیه را برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه عنوان و تاکید کرد هدف این همکاری (آسیب رساندن به) هیچ کشور ثالثی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره ، اما شما شریک قابل اعتمادی نیستید ، یعنی هیچوقت نبودید و نمیتوانید باشید ، این را همه مردم با سواد ما میدانند الا سیاستمداران تازه به دوران رسیده .

    • بدون نام

      اما پوتین جان شما خیلی به ایران نارو زدید زیرا شمافقط واسه منافع خود دست پامیزنید تاریخ رومطالعه کن

    • علی

      بلی ایران برای روسیه قابل اعتماد است اما در طول تاریخ ایران بزرگترین ضربه ها را از روسیه خورده است و هیچ وقت قابل اعتماد نیست

    • بدون نام

      ملت ما هیچ وقت فراموش نمی کند که ایران سه میلیون کیلومتری را نصف کردید چراهمین الان ولایات قفقاز وغیره راکه طبق قرداد ننگین ترکمان چای باید به ایران بر گردانید پس نمی دهید بله ماساده ایم وقابل اعتماد جناب پوتین شما چی

    • سحر

      پوتین شخصی هست که فقط به منافع منطقه ای کشورش فکر میکنه، و با متشنج کردن منطقه، دنبال سلاح فروختنه و بس. روسها در لحظه تصمیمات سیاسی خود را میگیرند و رفیق نیمه راهند تا وقتی که پای منافعشان در میان باشد. در دوران قاجار نیمی از، ایران در اشغال این استعمارگر بود، مردم ایران هیچگاه ضربات سیاسی و اقتصادی که از روسها خوردند یادشان نمیرود. مردم جهان دیدند که چطور به استان کریمه، که یکی از ایالتهای کشور اوکراین بود، نیروهای نظامی روسیه به دستور مستقیم پوتین یورش بردند و آنجا را اشغال و ضمیمه کشور خود کردند، بدون محل گذاشتن به مسائل و احترام گذاشتن به تمامیت ارضی اوکراین. حالا شما بگویید این کشور، شریک و رفیق قابل اعتمادی در تجارت و بقیه مشکلات برای ایران خواهد بود.

    • بدون نام

      درود بر پوتین

    • حامد

      کاربر «درود بر پوتین» !
      از کدوم دارو دسته ای؟ سعی کن قلب مردم تاریخ بلد ایران رو جریحه دار نکنی.
      توصیه میکنم کمی مطالعه کنی حتما بعدش خواهی گفت «ننگ بر روابط ایران و روسیه» در تمام ادوار تاریخ.

    • حبیب

      خودتی پوتین جان !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج