جاباما
۵۰۴۲۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس:

دولت به وعده‎هایی که داده نتوانسته عمل کند

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

محمد مهدی زاهدی عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار استان گلستان اظهار داشت: دولت‎هایی که روی‎کار آمدند غیر از دولت نخست و دوم که سیستم حکومتی ما متفاوت بود و ریاست جمهوری نقش تشریفاتی را داشتند در طی دو دوره و هشت سال مسئولیت داشتند.

زاهدی با بیان اینکه برخی‎ها به ما می‎گویند چرا باید دولت آقای روحانی چهار ساله شود، بیان داشت: بعد از روی کار آمدن دولت سازندگی و اصلاح قانون اساسی حکومت از نظر سیستم اجرایی به دست ریاست جمهوری افتاد و پست نخست وزیری حذف شد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی حل وعده 100 روزه را به مردم داده و می‎گفتند که ما می‎توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴۶ وعده از سوی آقای روحانی به مردم داده شده که بسیاری از آن عمل نشده است، تاکید کرد: زمانی که دولت روی کار آمد وقتی به دولت انتقاد می‎شد می‎گفتند تضعیف دولت است و امروز هم که انتقاد داریم می‎گویند حرف نزنیم.

زاهدی با بیان اینکه قرار بود که برای کارخانه‎های بیگانه اشتغال ایجاد نکنیم ، تاکید کرد: بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور شد و این معنی‎اش این نیست کار برای کارگران خارجی ایجاد کردیم.

وی افزود: ۱۵۷ هزار هکتار در این استان زمین برای کشت پنبه بود و امروز ببینید در چه وضعیتی قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: تمام تعهداتی که در برجام کشور ما متعهد بود این کشور و ملت پیشاپیش داد و آیا تعهداد برجام انجام شد ؟ و پول‎های بلوکه شده ما برگشته است؟.

برجام قرار بود مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند

زاهدی با بیان اینکه برجام قرار بود مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید مدیران افرادی باکارآمدتر باشند.

وی افزود: عرف این است که دولت‎ها هشت ساله باشند اما دولت وعده‎هایی که داده نتوانسته عمل کند و کدهایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند نشانه از عدم رضایت ایشان از اقدامات است.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در جایی که جوان بیکاری را می‎بینم احساس شرمندگی می‎کنم، یادآور شد: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

زاهدی با بیان اینکه ۲۶۰ هزار رای بین کل دوستان اصولگرا و آقای روحانی در سال ۱۳۹۲ فاصله داشت، گفت: منیت به خرج دادیم و مسائل فردی را به مسائل جمعی ترجیح دادیم و جبهه مردمی در این راستا شکل گرفته که همه نیروهای اسلامی و کسانی که گفتمان امام(ره) و رهبری را قبول دارند اهم از اینکه اصولگرا باشند و یا از دیگر طیف‎ها زیر چتر خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جمنا آرمان‎های امام(ره) و شهدا را باور دارد، افزود: جمنا هرمی است که بر پایه و قاعده اصلی استوار است و این قاعده استان‎های ما و راس هرم کاندیداهایی هستند که خود را در راس هرم مطرح کردند.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر من عضو ۵ نفر بعدی نباشم و یا اینکه باشم و بگویند کنار بروید بدون هیچ اعتراض با همه وجود از جبهه حمایت می‎کنم.

زاهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مدیریت انقلابی باشد می‎توانیم بر همه مشکلات فائق بیایم، افزود: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل نشود با یک تلاطم و یا بالاتر از آن اعتراضات مدنی و اجتماعی رو به رو شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داداش دوستان شما وارد میکنند بدون اجازه دولت

    • بدون نام

      انتطار معجزه نداشته باشین اونم با خرابکاریها ومشکلاتی که احمدی نژادطی 8سال برای کشورمون ایجاد کرد

    • غریبه

      هرکس درحین رأی دادن بفکر این باشه دولت روحانی قراربود۱۰۰روزه به قولهایی که داده بوده درچهارسال انجام نداده پس تواین چهارسال دیگهدهم کاری نمیتونه بکنه اگه این به ذهن مردم بیادبخدا روحانی رأی نخواهد آورد فقط فقط دروغ پشت دروغ گفتن به مردم شریف این مملکت

    • شهروند

      آقای زاهدی باور کنید حرفهایتون درسته.ولی زمانی که دولت قبل هم ایراد داشت چرا جمنا وشما اعتراض نکردید سنگ قبرو مدادتراش اوردن اززمان دولت قبل بود باور کنید نه ازدولت قبل خیر دیدیم نه ازدولت فعلی.هیچ فرق نمیکنه چهارسال بعد کی بیاد

    • بدون نام

      آقای زاهدی در زمان دولت محبوبتان، واردات با آن حجم بالا از چین صورت میگرفت کجا بودی؟ الان آمارها میگن واردات ایران از آلمان افزایش یافته نه چین!!!

    • بدون نام

      اگه رد صلاحیت ها کند شود و یک آدم حسابی کاندید شود شک نکنید مردم رای به او خواهند داد.البته تا اینجا بین بد و بدتر انتخاب کردیم و کلا به کسی رای دادیم که طرف مقابلش رای نیاورد والا اینها انتخاب ملت نیست یکی بی بصیرت و دیگری فتنه گر و آن دیگری منحرف و آن خیلی قبلی منافق.

    • شعار

      شعار دادن وخوب سخنرانی کردن و حرف زدن وعمل نکردن به وعده ها هیچوقت نتیجه نخواهد داد.

    • بدون نام

      آقای زاهدی زمان مدیریت شما در وزارت و اون گندی که در بحث بورسیه ها زدی رو فراموش نکردیم خیلی پررو تشریف دارید

    • بدون نام

      چرادولت نهم و دهم را نقدنمیکنید، شماهاکه سنگ احمدی نژادرابه سینه میزدید رویتان سیاه شدبه فضل الهی

    • بدون نام

      این دولت همه رقمه نابودمان کرد واله مردم دیگه طاقتشون سر اومده

    • بدون نام

      متاسفانه نه این دولت ونه قبلی نتوانستند به وعده های خود عمل کنند کاش درقانون اساسی بندویا تبصره ای بود که اگرریبس جمهور درچهارسال اول نتوانست به حداقل وعده های خود عمل کند دردور دوم ازسمت خود عزل شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت اختلاس گر احمدی نزاد رو بااین دولت یکی نکن

    • بدون نام

      اگر دولتهای قبلی عمل میکردن الان این وضع مان نبود

    • بدون نام

      مگر مردم شما رای به روحانی نداده اید,پس چرا ارزش برای رای خودتان قایل نیستید

    • بدون نام

      ای کاش میشد به دوستانی که اتقاد میکنند اعتماد کرد ماهم مثل شما منتقد هستیم اما دولت قبل هم قابل انتقادهای فراوانی بود اما دوستان انتقاد که نمیکردند هیچ حمایت هم میکردند دوران دولت دهم اجناس ساعتی بالا میرفت ای کاش آنموقع هم انتقاد میکردید تامورداعتمادقراربگیرید

    • بدون نام

      ببخشید ها دولت قبل هم همون موقع همه پوکندنش درضمن بازار دست احمدی نژاد نبود فیلم جومونونگ رو ببینید انقدر برعلیه اش دسیسه کردند وبازار دست تعدادی بی دین وپول پرست که نه اصلاحاتی هستند ونه اصول گرا متاسفانه اصلاح طلب واصولگرا را بعضی ها درست کردند که تفرقه کنند ..... البته این را هم بگم من از احمدی نژاد دفاع نمی کنم اونهم انتقاداتی براو وارده ولی دراین دولت خیلی خیلی وضعیتش از احمدی نژاد بدتر --بصیرت بصیرت

    • بدون نام

      ........آخه یکم فکر کن اصلا بذار دولت قبل یه خرابه به این دولت تحویل داده حالا این دولت فعلی تو این چهار سال جز دروغ و وعده وعید چیکار کرده کدوم بیکاری کار پیدا کرده ببینید چندین کارخانه تو این دولت درش بسته شده ، به کدوم وعدش عمل کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج