۵۰۴۵۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی

برای بیشتر مردم شش ماه در سال کار کردن یک رویا به نظر می رسد اما همان چیزیست که مردی با نام مستعار «اولترا رومنس» به آن دست یافته است.

برترین ها: برای بیشتر مردم شش ماه در سال کار کردن یک رویا به نظر می رسد اما همان چیزیست که مردی با نام مستعار «اولترا رومنس» به آن دست یافته است. او با یک دوچرخه و مقداری تجهیزات کمپینگ به سراسر جهان سفر می کند. این زندگی سبک به او اجازه می دهد مناظر زیبای طبیعی را ببیند و از ماجراجویی با دوچرخه لذت ببرد. برای او تفریح بر کار اولویت دارد (برعکس بیشتر ما) و اولترا با خوشحالی از حاشیه جامعه خارج می شود.
زندگی ترانزیت از 17 سالگی بخشی از زندگی اولترا بوده است. از آن زمان او بیش از شش ماه هیچ جا نمانده است. او همچنین از تجملات جامعه مدرن دوری می کند، او هرگز ماشین نداشته است و فقط یک حساب بانکی دارد برای انیکه بتواند خرید اینترنتی کند. او زندگی کم خرجی دارد و با روزی 10 دلار که اغلب خرج غذا می شود زندگی خود را می گذراند. اولترا شش ماه از سال را کار می کند و باقی سال را همانطور که دوست دارد زندگی می کند.
درحالیکه خیلی از مردم ممکن است فلسفه زندگی اولترا را مسخره کنند، او آن را به عنوان بازگشت به سنت می بیند. اولترا می گوید: «هرچه بیشتر در مورد تاریخ بشر یاد بگیرید، متوجه می شود در جامعه شکارچی در نیوانگلند 400 سال پیش، 9 ساعت در هفته برای تهیه هرچیزی که در هفته نیاز داشتند صرف می کردند و باقی هفته را به کارهایی که دوست داشتند و اوقات فراغت می گذراندند. این برای ما طبیعی است. زندگی ما از زمان انقلاب صنعتی این شکل را به خود گرفته که برای من نیست. بااین حال، این سبک زندگی مرا از لذت بردن از امکانات مدرن دور نکرده، من اینترنت و اینستاگرام را دوست دارم و از آن ها استفاده می کنم.»
برای اولترا مشاغلی مثل ماهیگیری تجاری فقط وسیله ای برای رسیدن به این ماجراجویی هاست که او را تا نیوزیلند می کشاند. در هر سفر او در لحظه زندگی می کند و می گوید: «من هیچ هدف واقعی ندارم، فقط دوچرخه سواری می کنم، یک بانوج راه می اندازم و یک چرت می زنم و احساس آرامش می کنم.»
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
شش ماه کار، شش ماه ماجراجویی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج