۵۰۴۵۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترافیک متراکم در محور رشت‌ - قزوین

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین، رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ چابکسر، فومن‌ ـ ماسوله و آستارا‌ ـ تالش را متراکم خواند و از ورود ۸۰۰ هزار خودروی گردشگران نوروزی به این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین، رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ چابکسر، فومن‌ ـ ماسوله و آستارا‌ ـ تالش را متراکم خواند و از ورود ۸۰۰ هزار خودروی گردشگران نوروزی به این استان خبر داد.

حسین محمدپور امروز با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از گیلان، ترافیک محورهای ارتباطی و اصلی این استان متراکم است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار خودروی مسافران و گردشگران نوروزی وارد گیلان شده است، تصریح کرد: ترافیک در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین، رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ‌ چابکسر، فومن‌ ـ‌ ماسوله و آستارا‌ ـ تالش متراکم است.

فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیک برای وسایل نقلیه سنگین و باربری در محورهای رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل و بالعکس خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی از فردا تا روز ۱۴ فروردین ماه جاری در جاده‌های مذکور اعمال می‌شود.

وی رعایت سرعت و سبقت مجاز و مطمئنه را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: خواب‌آلودگی یکی از عوامل وقوع تصادفات مرگبار است و از رانندگان می‌خواهیم قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج