۵۰۴۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پيشنهادهاي آينه‌اي

آينه يكي از قوي‌ترين عناصر در دكوراسيون است كه مي‌تواند دكوراسيون را دگرگون كند. زيبايي حضور آينه‌ها در دكوراسيون با گذر زمان تكراري نمي‌شود و از مد نمي‌افتد.

پيشنهادهاي آينه‌اي

پيشنهادهاي آينه‌اي


آينه يكي از قوي‌ترين عناصر در دكوراسيون است كه مي‌تواند دكوراسيون را دگرگون كند. زيبايي حضور آينه‌ها در دكوراسيون با گذر زمان تكراري نمي‌شود و از مد نمي‌افتد. علاوه بر جنبه زيبا شناختي، استفاده از آينه در دكوراسيون فضاهاي خاص كه محدود يا نافرم هستند يك تكنيك است كه مي‌تواند ضعف فضا را تعديل و آن را جبران كند.

زماني كه قرار است در خصوص جاي نصب آينه تصميم گرفته شود، منطق و هنر شما بايد در كنار هم قرارگيرند تا به شما كمك كنند. زيرا آينه بايد به تناسب شرايط فضا در جايي مناسب نصب شود. وقتي قصد نصب آينه را داريد بايد توجه كنيد كه منبع نور در فضا كجا قرار دارد. زماني كه آينه‌اي در جايي نصب شود كه با پنجره نورگير اتاق زاويه مي‌سازد، مي‌تواند نور ورودي را از آن پنجره به فضا تقويت كند. آينه‌ها همچنين مي‌توانند دكوراسيون اتاق را گرم و صميمي سازند. مهم اين است كه از ميان تنوع زيادي كه وجود دارد مناسب‌ترين گزينه را انتخاب كنيد.

فراموش نكنيد كه آينه‌ها هميشه منظره‌اي فراتر از چهره زيباي شما را منعكس مي‌كنند. بنابراين آينه را جايي نصب كنيد كه در مقابل قسمتي زيبا از دكوراسيون فضا باشد تا منظره زيبايي از فضا را منعكس كند. هم‌چنين اگر قصد داريد در اتاق فرزند خود آينه نصب كنيد، يادتان باشد كه آن را در ارتفاعي متناسب با قد كودك نصب كنيد تا بتواند به آساني خود را در آن ببيند.

برخي از آينه‌ها قاب دارند و اين قاب‌ها در مدل‌ها و سبك‌هاي مختلفي هستند و برخي نيز به صورت ساده و بي‌قاب طراحي مي‌شوند كه در سبك‌هاي مختلف دكوراسيون، انواع قاب‌دار و بدون قاب مورد استفاده‌هاي متعدد دارد.

آينه‌ها در فضاهاي مختلف كاربرد خاص خود را دارند و احساسي خاص را به فضا القا مي‌كنند. براي نمونه، وجود آينه در يك اتاق غذاخوري رسمي مي‌تواند به شكوه آن بيافزايد و هم‌چنين نصب آينه در قسمت بالاي شومينه مي‌تواند ايده خوبي براي تبديل شومينه به نقطه كانوني باشد. در يك ورودي يا هال كوچك نيز مي‌توان با كمك آينه وسعت فضا را بيشتر كرد. هم‌چنين دكوراسيون فضايي مانند سرويس بهداشتي بدون آينه هرگز كامل نمي‌شود.



پيشنهادهاي آينه‌اي


نظافت آينه‌ها


هيچ‌كس دوست ندارد در آينه‌اي غبار گرفته و لك شده صورت خود را ببيند. براي تميز كردن آينه‌ها به نكته‌هاي زير توجه كنيد:

  • براي گردگيري آينه‌ها از دستمال نخي نرم و فاقد پرز استفاده كنيد.
  • ‌ هرگز از مواد آمونياك‌دار، سركه و تميز كننده‌هاي اسيدي براي آينه استفاده نكنيد. بهترين ماده شوينده براي آينه آب ولرم است. مي‌توانيد از اسپري‌هاي مخصوص شيشه هم استفاده كنيد.
  • فرم (قاب) آينه را خشك نگه داريد.
  • هرگز براي حذف لكه‌هاي برجسته، از شيء تيز استفاده نكنيد. هميشه در وهله اول آب گرم را امتحان كنيد.

به ياد داشته باشيد كه قرار گرفتن آينه براي مدت زمان زياد مقابل نور مستقيم خورشيد مي‌تواند به آينه آسيب برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج