۵۰۴۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تیم جوانی که شکست‌ ناپذیر شده است

بازیکنان تیم‌ملی در دو بازی اخیر مقابل قطر و چین عملکرد خوبی داشتند.

خبرآنلاین: بازیکنان تیم‌ملی در دو بازی اخیر مقابل قطر و چین عملکرد خوبی داشتند.

تیم ملی ایران توانست دو بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا اولین شانس صعود به جام جهانی در آسیا باشد. شاگردان کی روش در دوحه توانستند میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ را شکست دهند و چهار روز پس از آن در تهران شاگردان مارچلو لیپی را به زانو در بیاروند. ایران با این دو پیروزی ۱۷ امتیازی شد و با تیم دوم (کره جنوبی) چهار امتیاز فاصله دارد. نکته قابل توجه تیم کی روش، شکست ناپذیری است.

یوزپلنگ های ایرانی در هفت بازی گذشته خود علاوه بر اینکه شکستی نخورده اد، گلی هم دریافت نکردند تا یک رکورد خارق العاده از خودشان ثبت کرده باشند. علیرضا بیرانوند که در چند بازی اخیر در پرسپولیس بارها دروازه اش را باز شده دیده بود، در دو بازی اخیر تیم ملی به روند کلین شیت هایش ادامه داد تا بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران از این حیث شود. او در یازده بازی برای تیم ملی به میدان رفته و توانسته ده کلین شیت به نام خود ثبت کند. در خط دفاعی هم عملکرد پژمان منتظری و پورعلی گنجی آنقدر بی نقص بود که کی روش سیدجلال حسینی را روی نیمکت نشاند.

حسینی یکی از مهره های کلیدی تیم ملی و پرسپولیس بود اما عملکرد خوب پورعلی گنجی باعث شد تا کی روش مرد اول خط دفاعی پرسپولیس را نیمکت نشین کند. همچنین بازی درخشان میلاد محمدی در ترک گروژنی روسیه او را به یک دفاع چپ فیکس تبدیل کرده که هم از لحاظ سرعت و تکنیک فردی عملکرد بی نقصی داشت. او با فرارهای سریع خود مهاجم های ایران را تغذیه می کرد و همچنین در نبردهای یک به یک هم در بازی برابر چین و قطر فوق العاده نشان داد.

در خط میانی عزت اللهی و امید ابراهیمی هم مثل بازی های گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند. سعید عزت اللهی همواره سعی کرد توپ های اول و سرگردان میانه زمین را از آن خود کند. او در چند مرحله بازی فانتزی از خود به نمایش گذاشت که با واکنش کارلوس کی‌روش رو برو شد. علیرضا جهانبخش یکی دیگر ستاره های بازی روز گذشته بود. او که در فوتبال هلند به سر می برد نشان داده هر بازی بهتر می شود و روند رو به رشد خود را حفظ کرده است. جهانبخش با نفوذهای خود بارها هم برای خود و هم برای مهاجمان ایران موقعیت خلق کرد و روی یکی از همین نفوذ های او، طارمی توانست دروازه چین را باز کند.

در خط حمله مهدی طارمی مثل بازی با قطر فوق العاده ظاهر شد و نفر اول شاگردان کی روش برای پرسینگ بود. دوندگی بالای طارمی باعث شد تا او بارها در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما تنها یکبار توانست دروازه چین را باز کند. برخلاف بازی های گذشته طارمی در بازی برابر چین و قطر تا دقیقه ۹۰ در میدان حضور داشت و این نشان از عملکرد خوب و رضایت کی روش از اوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      اگه شما خبرنگاران ودشمنان تیم ملی ایران بگذراند ایران بازیکنان خوبی به اروپا معرفی میکند، تیم ملی قرمز ابی زرد نکنند این بازیکنان فرزندان سرزمین ایران هستند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج