۵۰۴۶۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قاسمپور: فوتبال در دنیا افت فاحشی داشته است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر الان در آسیا تیم برتریم به خاطر سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه یا داشتن امکانات نیست بلکه فقط به خاطر استعداد‌های کشورمان است.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر الان در آسیا تیم برتریم به خاطر سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه یا داشتن امکانات نیست بلکه فقط به خاطر استعداد‌های کشورمان است.

ابراهیم قاسمپور در مورد برتری یک بر صفر ایران مقابل چین اظهار داشت: بازی از لحاظ فنی جذابیت چندانی نداشت اما برای تیم ملی مهم کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسید و راه صعود خود به جام‌جهانی را هموار کرد.

وی افزود: با شکست چین نباید فکر کنیم صعودمان قطعی شده بلکه باید این مورد را در نظر گرفت که ۴ تیم دیگر غیر از ایران از این گروه شانس صعود دارند و نباید از بازی‌های آینده غافل شد. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و چه بسا با پیروزی در دیدارهای آینده با اقتدار بیشتری راهی جام‌جهانی خواهیم شد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی در بازی با قطر به مراتب بهتر ظاهر شد، تاکید کرد: شاید دلیل اینکه تیم ملی مقابل چین خیلی خودش را به زحمت نینداخت این بود که فقط ۳ امتیاز بازی برایش مهم بود. به این خاطر ملی‌پوشان بیشتر به بازی منطقی روی آوردند و ضربه نهایی را در نهایت روی تک اشتباه حریف زدند. هر چند تیم ملی موقعیت گلزنی خوبی هم در این بازی نصیبش شد.

قاسمپور در واکنش به این موضوع که کارلوس کی‌روش از برخی نظرات راجع به ضعف حریفان تیم ملی ناراحت است، یادآور شد: حقیقت این است که من هم اعتقاد دارم حریفان نسبت به دوره قبل به مراتب ضعیف‌تر شده‌اند. به طور مثال تیمی مثل کره جنوبی در این دوره از بازی‌ها با وجود سرمایه‌گذاری کلانی که در فوتبالش داشته خیلی ضعیف ظاهر شد و به تیمی مثل چین باخت یا در بازی رفت مقابل سوریه جنگ زده مساوی کرد. قطر هم با این همه هزینه و جذب بازیکنان خارجی در گروه آخر است. باید واقعیت را قبول کرد که تیم ملی کشورمان همچنان از نظر امکاناتی فاصله زیادی با فوتبال روز دنیا دارد و فقط به خاطر استعدادهایش است که تا الان قدرت خود را حفظ کرده است. چه بسا اگر امکانات تیم‌های عربی و شرق آسیا را فوتبال ایران داشت الان خیلی با تیم‌های آسیایی فاصله داشتیم.

وی در رابطه با پیشرفت تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش عنوان کرد: تا حدودی از لحاظ فنی و انسجام تیمی پیشرفت داشته‌ایم اما اینکه فکر کنیم تیم بسیار قدری هستیم این طور نیست. هنوز دغدغه زمین تمرین داریم و از بازی تدارکاتی با تیم‌های قدر دنیا هم اصلا خبری نیست. از لحاظ امکاناتی سال‌هاست در حال درجا زدن هستیم و در کارهای پایه هم کار خاصی انجام نشده است.

سرمربی پیشین نفت آبادان در خاتمه با بیان اینکه فوتبال در دنیا با افت فاحشی مواجه شده است، گفت: یک واقعیت را نمی‌توان پنهان کرد و اینکه فوتبال دنیا خالی از ستاره شده و فقط چند بازیکن هستند که از تماشای بازی آنها لذت می‌برید در حالی که در دهه‌های گذشته تقریبا هر کشور صاحب سبکی چند ستاره شاخص در فوتبال دنیا داشت. زمان ما تیم‌هایی مثل رومانی، لهستان و بلغارستان درفوتبال اروپا برای خود غولی بودند اما الان جز تیم‌های درجه ۳ اروپا هستند. در همین یورو ۲۰۱۶ دید که کیفیت بازی‌ها چندان بالا نبود و پرتغال با چه کیفیتی قهرمان شد. باید امیدوار بود که در آینده ستاره‌های بیشتر در فوتبال چهره شوند و تماشاگران از تماشای بازی‌های آنها با تمام وجود لذت ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس فوتبال

      از شروور گویی جناب عالی ما که چیزی دستگیرمان نشد !
      فوتبال تو دنیا افت نکرده بلکه سایرین دارن تلاش بیشتری می کنن !
      ضمنا کیروش با توجه به تدارک خیلی ضعیف برای تیم ملی مدیریت خوبی کرد و نمره قابل قبول گرفت !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج