۵۰۴۶۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیکه: چون سفید پوشیدیم، داوری به نفع ما بود!

اگرچه سرخیو راموس و جرارد پیکه در جریان پیروزی ۲-۰ مقابل فرانسه، در تونل ورزشگاه به خوش و بش با هم مشغول بودند، اما در پایان بازی مدافع تیم بارسلونا از کوبیدن رئال مادرید دریغ نکرد.

وبسایت نود: اگرچه سرخیو راموس و جرارد پیکه در جریان پیروزی ۲-۰ مقابل فرانسه، در تونل ورزشگاه به خوش و بش با هم مشغول بودند، اما در پایان بازی مدافع تیم بارسلونا از کوبیدن رئال مادرید دریغ نکرد.

به نقل از Marca، مدافع تیم بارسلونا در پایان بازی مقابل فرانسه به خبرنگاران گفت:

وقتی می بینم کسی که پشت پرده اتهامات قضایی پرونده نیمار و مسی قرار دارد در جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می نشیند، عصبانی می شوم. من ارزش هایی که رئال مادرید منتقل می کند را دوست ندارم، اگرچه آنجا بازیکنانی هستند که واقعاً تحسین می کنم و با هم دوست هستیم.

پیکه: چون سفید پوشیدیم، داوری به نفع ما بود!

من به مادریدیسمو بودن رائول شکی ندارم، اما هرگز برای رئال مادرید کار نخواهم کرد. چیزی که در مورد رئال مادرید دوست ندارم، این است که کسانی در جایگاه ویژه نشسته و نخ ها را می کشند. چیزی که آنها به عنوان یک باشگاه منتقل می کنند را دوست ندارم، می خواهید چه چیز دیگری بگویم؟ تقریباً همه آنها دوست هستند و می توانم با آنها کارت بازی کنم، اما می دانیم اوضاع از چه قرار است.

پیکه در مورد اظهارات مارسلو و راموس پس از پیروزی بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن که گفته بودند این بازگشت تاریخی به خاطر نمایش داوری بود، گفت:

چه زمان داوری به نفع ما بوده است؟ در لیگ قهرمانان؟ فکر می کردم که در لیگ اینطور بوده باشد. ما در مورد بازگشت تاریخی ۶-۱ صحبت می کنیم و تمرکز روی داوری است. وقتی رئال مادرید با گل آفساید راموس قهرمان اروپا شد، چیزی نگفتند. به نظر من، این یک نمایش است، و من از آنچه مارسلو و راموس گفتند ناراحت نمی شوم و امیدوارم که وقتی من هم صحبت های مشابهی انجام دادم، ناراحت نشوند. از نوع بازی با کلمات آنها خوشم می آید.

پیکه در مورد استفاده از تکنولوژی ویدئویی هم بار دیگر به شوخی و کنایه گفت:

بالاخره به خاطر اینکه پیراهن سفید پوشیده بودیم، تصمیمات داوری به نفع ما شد. این تکنولوژی واقعاً خوب جواب داد و فکر می کنم استفاده از آن در رقابت های لالیگا نیز فکر خوبی باشد. مدتی است که خواستار این تکنولوژی هستیم. داوران ممکن است اشتباه کنند، اما این سیستم کمک خواهد کرد. چند بار ما از تصمیمات داوری ضربه خورده ایم و تنها کاری که توانستیم انجام دهیم، گلایه بوده است. اگر با این سیستم پیش برویم، دیگر چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بااون قیافه چندش آورش خیلی حرف میزنه انگارهمه کاره تیمه

      پاسخ ها

      • ایمان00000000001

        سرورته داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج