۵۰۴۷۵۸
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

سامسونگ، گلکسی S۸ و S۸ پلاس را معرفی کرد

پرچم‌داران جدید سامسونگ امشب طی مراسمی در نیویورک رونمایی شدند.

دیجی مگ - اسماعیل دلخموش: پرچم‌داران جدید سامسونگ امشب طی مراسمی در نیویورک رونمایی شدند. گوشی‌هایی که موضوع حرف و حدیث‌های فراوانی بودند را از نزدیک دیدیم تا آخرین ابهامات باقی‌مانده هم برطرف شود. سامسونگ امسال دو پرچم‌دار جدید معرفی کرده است. سامسونگ گلکسی S۸ و سامسونگ گلکسی S۸ پلاس، دو گوشی با اندازه‌های ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچی که در آن‌ها حاشیه‌های دور نمایشگر به حداقل خود رسیده است. برخلاف سال‌های گذشته که سامسونگ گوشی‌های سری S را در قالب یک مدل با صفحه‌نمایش مسطح و یک مدل دیگر با صفحه‌نمایش خمیده عرضه می‌کرد، امسال هر دو گوشی جدید این سری را با صفحه‌نمایش‌های خمیده تولید کرده است.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد

طراحی

بدنه گوشی‌ها از فریم آلومینیومی ساخته شده و در جلو و پشت آن‌ها از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است. این مدل‌ها از گواهی IP۶۸ بهره می‌برند که باعث شده ضد آب و ضد گرد و غبار باشند. پرچم‌داران جدید در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری‌،‌ مشکی، طلایی و آبی معرفی شده‌اند.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد

طراحی مدل جدید سری S از چند نظر تغییرات قابل‌توجهی داشته. همانطور که اشاره شد حاشیه صفحه‌نمایش تا جای ممکن کم شده و نسبت تصویر به ۱۸٫۵:۹ رسیده است. کاهش اندازه حاشیه‌های نمایشگر از طریق حذف دکمه هوم ممکن شده است. سامسونگ این‌بار حسگر اثرانگشت را که در دکمه هوم جاسازی شده بود، در پشت گوشی و سمت راست دوربین قرار داده است. جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا برخلاف بعضی از شایعات کماکان در طراحی این مدل‌ها حفظ شده است.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد

سخت‌افزار

پرچم‌داران جدید سامسونگ بسته به موقعیت جغرافیایی عرضه گوشی به تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۳۵ یا تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ مجهز شده‌اند. این مدل‌ها، چهار گیگابایت رم و دقت تصویر صفحه‌نمایش‌ Super AMOLED آن‌ها ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. گوشی‌های گلکسی S8 با حافظه ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شوند و قابلیت ارتقای حافظه هم برای‌شان در نظر گرفته شده است.

پیش‌تر و زمانی که هنوز اخبار دقیقی از گوشی‌های جدید سامسونگ نداشتیم بحث‌های پیرامون استفاده از دوربین دوتایی در این مدل‌ها در گرفته بود. تکنولوژی‌ای که تعدادی از رقبای سامسونگ در گوشی‌های جدیدشان از آن بهره گرفته‌اند. با گذر زمان و درز اطلاعات بیشتر معلوم شد که نباید منتظر استفاده از دوربین دوتایی در گلکسی S8 باشیم. با معرفی این گوشی‌ها هم انتظارات قبلی‌مان تایید شدند. گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش جلویی دارد. تکنولوژی جدید به‌کار رفته در دوربین سلفی این مدل‌ها به فوکوس خودکار هم مجهز است و سنسور تشخیص عنبیه چشم برای آن در نظر گرفته شده است.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی گوشی دریچه دیافراگم f/۱.۷، تکنولوژی پیکسل دوتایی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۲۱۶۰p دارد در حالی که دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی دریچه دیافراگم f/۱.۷، فوکوس خودکار و توان فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد.

باتری‌های گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس هم به ترتیب باتری‌های ۳ هزار و ۳ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. سامسونگ اعلام کرده که از ترکیب شیمیایی خاصی در این باتری‌ها استفاده کرده تا حتی پس از یکی دو سال کارکردن با آن‌ها هم، باتری‌ها به قوت سابق باقی بمانند.

نرم‌افزار

سامسونگ گلکسی S۸ طبق انتظارات با اندروید ۷٫۰ نوقا راهی بازار می‌شود. اما یکی از نکات هیجان‌انگیز نرم‌افزاری مدل جدید هوش مصنوعی آن است. یکی از رقبای اصلی سامسونگ یعنی اپل و رقیب تازه نفس دیگر این شرکت، گوگل که با معرفی گوشی پیکسل کار سامسونگ را از همیشه سخت‌تر کرده در گوشی‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. همین موضوع باعث شده سامسونگ امسال از یک دستیار صوتی جدید با نام «بیکسبی» (Bixby) استفاده کند. Bixby را می‌توان با فشردن یک دکمه فیزیکی فعال کرد. یک فشار کوتاه شما را به بخش Bixby Home می‌برد، فشار دادن بیشتر و طولانی مدت‌تر بخش صوتی Bixby را فعال می‌کند و در اپ دوربین هم قابلیت دسترسی به امکان واقعیت افزوده Bixby فراهم می‌شود.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد

قیمت و تاریخ عرضه

گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را می‌توانید از همین فردا پیش‌خرید کنید. سامسونگ این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده که در صورت پیش‌خرید یک هدست واقعیت‌مجازی به همراه کنترلر و بازی هم دریافت کنید. عرضه رسمی گوشی در ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۱ اردیبهشت اتفاق می‌افتد. قرار است مدل عادی سامسونگ گلکسی S8 به قیمت ۷۵۰ دلار به فروش برسد.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد
فیلم این مراسم را می توانید در ادامه ببینید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
سامسونگ، گلکسی S8 و S8 پلاس را معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ک م

      خیلی خوب بود

    • بدون نام

      مرگ بر کفار با این پیشرفت هاشون!

    • علی اکبر رهبر

      من از شرکت سامسونگ تشکر می‌کنم من یکی از طرفداران محصولات هستم گوشی جدید را بعد از تعطیلات خریداری میکنم

    • بدون نام

      سامسونگ فقط لوازم خانگیش خوبه وازبابت آپدیت وسخت افزاردرروی کاغذ کلاه برداره!

    • بدون نام

      میشه به ما هم یاد بدین چجوری میشه این گوشی 4 ملیونی رو خرید؟

    • بدون نام

      به نظر من در دست گرفتن و کار کردن با این گوشی باید سخت باشه بدلیل حاشیه های کم و صفحه نمایش بزرگ (نمی‌توان با یک دست به راحتی کار کرد) و لبه های گرد گوشی که باعث میشه ناخواسته در حال کار کردن دست با صفحه نمایش برخورد داشته باشد.

    • بدون نام

      به نظر من گوشی زشت و بی قواره ای هستش. و اصلا خوش دست نیست.

    • بدون نام

      گوشی خیلی خوبیه بهترین گوشیه از آیفون هم بهتره

    • بدون نام

      من این گوشی عالی رو که تازه معرفی شده رو از دیجی کالا خریدم، توی خریدش شک نکنید، امکانات خیلی خوبی داره و پرچمدار سامسونگ است، البته شاید خریدش برای شما گرون باشه پس حتما گوشی یازده دو صفر نوکیا رو بخرید و باهاش زندگی کنید :-)))))
      البته پولش زیاد نیست در حد خرید یک پیکان مدل جوانان 59 است. نگران قیمت بالاش نباشید ما هم اول یازده دو سفر داشتیم بعد مرحله به مرحله پیشرفت کردیم و خدا را شکر الان آیفون هفت پلاس قرمز و سامسونگ s8 رو با هم داریم. دعا می کنم شما هم بتونید بخرید، اگه پول نداشتید به موبایل فروش بگین از کارت یارانه تون برداشت کنه.
      انشالله که سال خوب و خوشی داشته باشید.

    • مصطفی

      حتمن جنس مونث هستی ک اینجوری از خودت تعریف کردی، واقعا متاسفم برات گوشی ندیده، تعریف کردن یعنی...

    • علی

      سلام درسته راست میگی ام شما که به ایفون7پلاس قرمز دادی و اس 8 ثبت نام نمودید من و دوستانی که میگن گرونه و ننم میگن گرونه به به خاطر پول نداری هم قد شما اسکناسهای تا نخورده خرج میکنیم فقط چرت پرت میخریم وقتی پدرت نونو تو دهنت میزاره وقتی نادرت جات نیندازه وقتی از پدرت خرجی میگیری باید هنینو بگی منم ایفون 6 پلاس داشتم خوشن نیومد نوت 5 گرفتن حال هم بیاد بازار میخرم اس8 پنج تومان که پولی نیست یارانه هم پول شوکولاته بچه نمیشه ندیر جون تعیید کن من هر چی مینویسم تعیید نمیشه ممنون

    • بدون نام

      مشخصه خیلی عقده ایو ندیدپدیده ک اینجور نوشته...(چرانظرمنونمیذاری هرچی میذارم؟؟؟اینجام پارتی بازیه؟؟؟)

    • خطاب به علی

      دوست عزیس شما تا کلاس چندم درث خوندی؟! عمش خلط املایی داری! تا تصمیم کبری هم درس حونده بودی انغد قلط املایی نداشتی

    • منوچهر

      کاربر1-03به جای حرف ازسواداین چیزهابرو یه کم فرهنگ حرف زدنت رو بالاببرودیگران رومورد توهین وتحقیرتمسخرقرارنده! هرچندبنده ازحرفهای ایشون سردرآوردم شماکه ازبابت این موضوع جدی بودی بهتربوداین روبراش مودبانه تر میگفتی.

    • مصطفی

      البته از نوشته های کاربری که نوشته من اینو از دیجی کالا خریدم مشخصه که قصد شوخی داشتن برای همین از شکلک -:)))))) استفاده کردن و بقیه جدی گرفتن، از نوع حرف زدن و ارسال کامنت ها میشه به این نتیجه رسیده کاربر قصد شوخی داشته و یا خدای ناکرده قصد توهین داشته! من نوشته های این کاربر رو شوخی برداشت می کنم و در پایان هم مثل خودش سال نو رو به خودش و تمام کاربران این ساست تبریک عرض می کنم
      عید شما مبارک
      سال نو مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج