جاباما
۵۰۴۷۸۶
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

صف ثروتمندان ایرانی برای آیفون قرمز با قیمت نجومی

گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز از جمله دستاوردهای مشترک اپل و برند (Product (RED که با شعار مبارزه با ایدز طراحی و تولید شده است، با قیمتی نجومی به صورت انبوه وارد بازار ایران شده است.

خبرگزاری ایلنا: گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز از جمله دستاوردهای مشترک اپل و برند (Product (RED که با شعار مبارزه با ایدز طراحی و تولید شده است، با قیمتی نجومی به صورت انبوه وارد بازار ایران شده است.

وارد کنندگان محصولات اپل بالاخره بعد از گذشت چند روز از عرضه جهانی گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، این گوشی‌های هوشمند را به صورت غیر رسمی (قاچاق) و بدون گارانتی با قیمتی بسیار بالا وارد بازار ایران کرده‌اند.

شما می‌توانید آیفون ۷ قرمز با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ را به ترتیب با قیمت ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان و ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان خریداری کنید این در حالیست که نسخه عادی آیفون ۷ در نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ با رنگ نقره‌ای، طلایی، مشکی، رزگلد و جت بلک به ترتیب در حدود ۳.۱۲۰.۰۰۰ تومان و ۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین آیفون ۷ پلاس قرمز با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ به ترتیب با قیمت ۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان و ۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان وارد بازار شده‌اند.

یکی از وارد کنندگان غیر رسمی اپل در گفت‌وگو با ایلنا گفت: قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز در نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به دلیل افزایش موجودی در بازار و کاهش خریداران اولیه سقوط شدیدی خواهد داشت و قیمت این گوشی‌ها در نسخه ۱۲۸ گیگابایت به دلیل طرفدار بیشتر، قیمت اولیه پایین‌تر و واردات بیشتر به ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان و ۴.۳۰۰.۰۰۰ تومان خواهد رسید.

گفتنی است که طبق گفته‌های اپل، بخشی از سود فروش آیفون‌های قرمز به صندوق جهانی مبارزه با بیماری ایدز واریز خواهد داشت. همچنین جالب است بدانید که شاید این قیمت بالا برای عموم مردم طرفداری نداشته باشد اما در یکی از پاساژهای تهران سفارشات بسیار زیادی به صورت پیش خرید شده با قیمت‌های ۱۰ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان نیز برای تعدادی از جوانان در سراسر ایران ثبت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو خود آمریکا هم هیچ انسان عاقلی همچین پولی رو برای خرید یه آیفون قرمز صرف نمیکنه

    • حیدرعلی

      قرارشد جلوی واردات گرفته بشه هنوزسال شروع نشده

    • بدون نام

      اره قرار بود جلو ش گرفته بشه چی شد؟؟؟

    • بدون نام

      این گوشی تو خود امریکا قیمتش ۸۰۰دلار تا ۱۰۰۰ دلار

    • فضولباسی

      جدادولتهاپراین سالهادربراوردهذشدن موضوع برپاشتن اختلاف طبقاتی خیلی موفق بوده اندزمان رژیم قبل ثروتمندترین ایرانی القانیان صاحب ساختمانذپلاسکوبود حلاثرتوتمندانیذهستند که اگررزومه اشان راداشته باشدکوله بربازارتهران بوده اندالان شدهذمثل بابک زنجانی پس دولتهامتشکریم

    • salar

      دارن میخرن
      نداریم نمیخریم ،گوشی پونصذتومنی به زحمت خریدم
      شما دارید بسم الله بفرمایید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...

    • قادری

      توآمریکا اپل باهمچی قیمتی گوشیاش ارزش نداره که تو ایران رسیده به 7م.خداوکیلی هرکس بخره خیلی احمقه.این7م رو اگه دم آب بذاری آب بنده میاد وکسایی که پول مفت دارن بجای خریدن این جورگوشی هاهمون پولو اگه لازم ندارین بدین به فقیر فقرا.لااقل یه خیری واسه آخرتشون داره.

    • محمد

      ثروتمندان نه
      گرانفروشان و دزدهای بیت المال

    • بدون نام

      واقعا مسخره هست که این همه پولو وارد جیب دلال میکنن و هیچ کمکی هم به ایدزی ها نمیشه.

    • بدون نام

      بهتر بود می گفتی صف احمق های ایرانی

    • بدون نام

      اینها همونایی هستند که میگن بجای رفتن به حج و عتبات یا کمک به جبهه مقاومت لبنان و سوریه پولاتونو خرج فقرای ایرانی بکنید!!!
      انتالیا و دبی و اروپا و... بجای خود این همه هزینه میکنن که فقط ثابت بکنن پولدارن. دست دولت درد نکنه. عجب خوب به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گوش کرد. لابد این هم در راستای تبلیغات انتخاباتی امیدواران است؟ مردم عادی که از دولت و گشایش وعده داده شده نا امید شدن. امیدواران مجبورن هوای پولدارا رو داشته باشن

    • اسد

      کو صفش؟؟؟؟؟الکی می‌گه

    • رضا

      من از همان اول که دیدمش خیلی از رنگش خوشم آمد حتما یدونه در آینده خواهم خرید البته درصورتی که خبری از آیفون 8 نشه چون اون موقع آیفون 8 میره تو اولویت

    • ali

      یه طوری به دزد ها ثروتنمد میگی انگار ماهیانتو اونها دارند میدند

    • بدون نام

      تو خارج که نمایندگی داره مختصر افزایش قیمتش برای کمک به درمان ایدزه، تو ایران هم قراره اضافه قیمتش صرف همچین کاری بشه؟ تنها می تونم بگم یه مشت عقب افتاده ذهنی تو ایران صاحب بیشترین منابع مالی هستند که فقط از مصرف کردن تولیدات دیگران احساس وجود داشتن می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج