۵۰۵۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«اشتایگر» فرصت خداحافظی در یونایتد را نداشت

هافبک سابق «شیاطین سرخ» می‌گوید که روزهای خوبی در «اولدترافورد» داشته است، اما نتواست با هم تیمی هایش خداحافظی مناسبی کند.

خبرگزاری مهر: «باستین شواین اشتاگر» سال ۲۰۱۵ از بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست تا زیر نظر «لوئیس فان خال» سرمربی وقت یونایتد کار کند، اما بعد از اینکه «ژوزه مورینیو» هدایت «شیاطین سرخ» را به عهده گرفت وی حتی در یک بازی از لیگ برتر هم به میدان نرفت تا سرانجام هفته گذشته به صورت رسمی به باشگاه شیکاگو فایر در لیگ MLS آمریکا ملحق شود.

با این حال شواین اشتایگر ادعا می‌کند دوران خوبی در «اولدترافورد» داشته است و خداحافظی نکردنش با تیم و کادر فنی به این دلیل بوده است که تمرکز آن‌ها را برای بازی مقابل میلدزبرو بر هم نزند.

او روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود، به رسانه‌ها گفت: آسان نبود، چون کمی دیر تصمیم گرفتم، در نتیجه خداحافظی مناسبی با تیم نداشتم. آن‌ها روز یکشنبه یک بازی خارج از خانه داشتند، پس واقعاً نمی‌توانستم به آن‌ها بگویم، زیرا نمی‌خواستم حواسشان به من باشد.

می‌خواستم تمرکزشان روی بازی باشد. خیلی خوشحال شدم که پیروز آن بازی شدند. آنجا دوران خوبی داشتم، به خصوص با هم تیمی هایم و کادر مربیگری. دوست داشتم خودم را به چالش بیاندازم. این فرصت بزرگی برای به چالش انداختن خودم است. می‌دانم که نتایج دو سال آخر خیلی خوب نبودند، ولی می‌توانم چشم انداز مثبتی را حس کنم. می‌توانم حس کنم که اتفاقی در حال رخ دادن است و من می‌خواهم به این باشگاه کمک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج