۵۰۵۳۲۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

«خوب بد جلف» به مرز ۱۰ میلیارد تومان رسید

اقبال مخاطب از فیلم کمدی در ایام نوروز به مراتب بیشتر از فیلم های اجتماعی است اما نکته حایز اهمیت این است که فیلم اجتماعی توانسته از فیلم کمدی عبور کند و با سانس های فوق العاده زیادی مواجه شد.

خبرگزاری فارس: فیلم های اکران نوروزی نظر مخاطب را به خود جلب کرد و ازمیان فیلم های کمدی به نمایش درآمده فیلم «گشت۲» و «خوب بد جلف» فروش قابل ملاحظه ای داشتند اما نکته حایز اهمیت این که فیلم «ماجرای نیمروز» با اقبال بهتری نسبت به آثار اجتماعی دیگر مواجه شده و توانسته سانس های فوق العاده زیادی را به خود اختصاص دهد اما هنوز سالن های شهرهای شمالی این فیلم به کنسرت اختصاص می یابد و شب گذشته در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سینما سپهر (ساری) به کنسرت خواننده پاپ اختصاص یافت .
«خوب بد جلف» به مرز 10 میلیارد تومان رسید

مختاری مدیر پخش هدایت فیلم در گفت وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش «گشت۲» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده و سانس های فوق العاده بسیاری به خود اختصاص داده است. فییلم در تهران به فروش ۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ودر شهرستان به ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون رسید که فروش کل فیلم به ۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش «خوب بد جلف» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید .

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» توضیح داد: فیلم هم اینک ۲۵ سالن در اختیار دارد و در روزهای اخیر حوزه هنری ۲ تک سانس در سالن های فلسطین (اصفهان) و آفریقا (مشهد) به فیلم اختصاص داده است زیرا در این شهرها اقبال مخاطب بسیار خوب بود و تقاضای اکران فیلم داشتند .

وی ادامه داد: فیلم در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون رسید و در شهرستان به فروش ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است که در کل فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان رسید.

دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «سه بیگانه» توضیح داد: روز چهارشنبه فروش فیلم ۸۵ میلیون تومان و در روز پنج شنبه به فروش ۹۰ میلیون تومان رسید که اقبال مخاطب بدون تیزر تلویزیون و تبلیغات بسیار خوب است. فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید.

دفتر پخش فیلمیران که مسئولیت پخش دو فیلم «آباجان» و «یک روز بخصوص» را عهده دار است فروش فیلم ها را اعلام نکرد اما براساس فروش مکانیزه که شامل همه سینماها نیست فیلم «آباجان» به فروش ۴۶۹۶۵۶ میلیون تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۳۵۵۶۰۲ میلیون تومان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من تا حالا دو بار این فیلم رو تو سینما دیدم بتونم باز هم به سینما میریم.
      این فیلم عالیه عالی

    • رعنا

      من دوبار این فیلم رو دیدم عالیه عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج